کد خبر 998604
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

سئو سایت یکی از تاثیرگذارترین مواردی است که می تواند در بهبود یک فروشگاه اینترنتی نقش مهمی داشته باشد. وقتی مردم می خواهند کالاها را خریداری کرده و از خدمات یک کسب و کار استفاده کنند، معمولا برای انجام این کار به اینترنت می روند. بیشتر اوقات، آن ها حتی از صفحه اول نتایج نیز عبور نمی کنند.

به همین دلیل است که بسیاری از شرکت های تجارت الکترونیک و فروشگاه های اینترنتی، تمام تلاش خود را می کنند تا در نتایج جستجوی گوگل، رتبه های برتر را به دست بیاورند. در نتیجه آن ها می توانند مشتریان بسیار زیاد و دائمی داشته باشند.

بازاریابی اینترنتی روشی مؤثر و کم هزینه به اسم سئو را برای جذب کاربران و تبدیل آن ها به مشتریان دائمی را در نظر دارد. در واقع این همان دلیل اصلی است که صاحبان فروشگاه های اینترنتی معتبر، متخصصین سئو سایت را استخدام می کنند تا این افراد بر روی افزایش رتبه صفحات آن ها به خوبی کار کنند.

پیشینه مختصری درباره سئو

شما باید به خوبی بدانید که سئو دقیقا چیست و چرا تا این میزان در بین شرکت هایی که می خواهند برند خود را رشد دهند، محبوبیت داشته و همه آن ها می خواهند که از دوره آموزش سئو استفاده کنند؟

با توجه به مقاله های وب سایت نیوسئو، متوجه می شویم که SEO تقریبا از زمانی که World Wide Web ساخته شده، وجود داشته است. بعد از مدتی که اهمیت این موضوع در بین صاحبان وب سایت ها جایگاه بهتری پیدا کرد، استفاده از نکات دوره آموزش سئو نیز محبوبیت خاصی پیدا کرد.

البته باید دقت داشته باشید که سئو سایت به این صورت که امروزه آن را می شناسیم نبوده است؛ مدت زمانی طول کشید تا کارشناسان سئو بتوانند متوجه شوند که چگونه برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، از استراتژی های مناسبی استفاده کنند.

امیر قمصری مدیر و موسس وب سایت نیوسئو اعلام کرده است که این صنعت به سرعت در حال پیشرفت بوده و در بین سایت های مختلف، مخصوصا فروشگاه های اینترنتی، محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

همچنین او پیشنهاد می کند که اگر شما دارای یک فروشگاه اینترنتی هستید و نمی توانید که بهینه سازی سایت خود را به یک گروه متخصص سئو بسپارید، بهتر است که حتما به طور شخصی از یک دوره آموزش سئو معتبر استفاده کنید. امیر قمصری با برگزاری کلاس های آموزش سئو، بهترین و بروزترین مطالب و نکات را برای افراد ارائه می کند.

حال اگر رقبای شما که دارای یک سایت فروشگاه اینترنتی هستند، به خوبی از نکات سئو سایت استفاده کرده و رنک خوبی از گوگل دریافت کنند، شما چگونه می توانید با آن ها رقابت کنید. امیر قمصری در مورد این موضوع می گوید که در واقع این زیبایی سئو است و باعث می شود تا شما همیشه از بهترین استراتژی ها و بروزترین ترفندها برای جلو افتادن از رقبای کسب و کار خود استفاده کنید.

چرا از SEO برای سایت های تجارت الکترونیکی استفاده می کنیم؟

اینکه شما در SERP ها رتبه مناسبی داشته باشید، به این موضوع کمک می کند که مشتریان زیادی برای صنعت خود جذب کنید و همچنین اگر محتوایی جذاب با استفاده از نکات آموزش تولید محتوا تولید کرده باشید، می توانید آن ها را برای مدت طولانی مجذوب فعالیت های خود کنید. در نتیجه با استفاده از بهترین راه های سئو برای فروشگاه های اینترنتی، می توانید تجارت خود را توسعه داده و در بین رقبای خود ایستادگی کنید.

نکات کاربردی سئو برای بهبود فروش محصولات

در ادامه، ما به برخی از مهم ترین اقدامات در هنگام بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو خواهیم پرداخت. با در نظر گرفتن چند عامل ساده در سئو خود، می توانید مشتریان جدید بدست آورید و وب سایت تجارت الکترونیکی خود را به خوبی ارتقا دهید.

یافتن کلمات کلیدی

یافتن کلمات کلیدی برتر برای صنعت شما یک روش عالی برای آشنایی با محتواهایی است که کاربران به دنبال آن ها هستند. از ابزاری مانند ابزار تحقیق در مورد کلمات کلیدی Moz یا Google AdWords استفاده کنید تا محبوب ترین کلمات و عبارات را پیدا کنید که متناسب با کسب و کار شما باشد. به گونه ای که وقتی افراد به جستجوی آن ها می پردازند، وارد سایت شما که رتبه بالایی دارد، شوند.

تحلیل وضعیت رقابت

شما باید تحقیق کنید که رقبایتان از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند. محتوایی که با استفاد از آموزش تولید محتوا می نویسند، عناوین صفحات و طراحی کلی سایت آن ها، مواردی است که باید بررسی شوند.

تحلیل عملکرد خود

پس از انجام موارد قبلی، سعی کنید سایت خود را عیب یابی کنید. آیا محتوای کافی وجود ندارد؟ آیا عناوین صفحه گمراه کننده هستند؟ پاسخ این سوالات را می توانید از تیم تحلیل سایت نیوسئو بگیرید.

شروع به بهینه سازی سایت برای گوگل

پس از اینکه موارد تحقیقی بالا را به خوبی انجام دادید، بهتر است که شروع کنید به سئو و بهینه سازی صفحات سایت خود. برای انجام این کار پیشنهاد می کنیم که از دستورالعمل های زیر استفاده کنید.

ایجاد یک وب سایت mobile-friendly

اگر استفاده از صفحه سایت شما در یک دستگاه تلفن همراه دشوار است، بهتر است که کسب رنک های برتر نتایج جستجو را به کلی فراموش کنید. بر اساس مقاله های تحقیقاتی Newseo، 57 درصد از کاربران اینترنت می گویند از فروشگاه اینترنتی که از نظر طراحی برای تلفن همراه مناسب نباشد، خریدی نمی کنند.

ایجاد لینک های داخلی

برای ایجاد یک وب سایتی که خزیدن موتورهای جستجو در آن آسان باشد، لینک هایی را در محتوای خود به کار ببرید تا با خزنده های گوگل با استفاده از آن ها بتوانند به خوبی تمامی صفحات سایت شما را کراول کنند.

تولید محتوای ارزشمند

با استفاده از کلمات کلیدی که انتخاب کردید و نکات آموزش تولید محتوا، شروع به تولید محتوای ارزشمند برای صفحات و محصولات خود کنید. این روش نه تنها مشتریان هدفمندی را جذب سایت شما می کند، بلکه عملکردتان نسبت به رقبا را شدیدا بهبود می بخشد.

از کپی کردن مطالب از سایت های دیگر خودداری کنید؛ گوگل این مورد را یک فاکتور منفی در نظر گرفته و شما را جریمه می کند. در کل بهتر است محتوایی منحصر به فرد در سایت خود داشته باشید که کاملا مطابق با دوره آموزش سئو است.

همانطور که می بینید ، می توانید با استفاده از سئو به موثرترین شکل ممکن، فروشگاه اینترنتی خود را در SERP ها ارتقا دهید. امیدواریم حالا که اهمیت و جایگاه سئو سایت را در یک فروشگاه اینترنتی به خوبی متوجه شدید، به سرعت در جهت یادگیری آن شروع به کار کنید؛ چراکه هیچ موقع برای یادگیری و کسب موفقیت دیر نیست.

*این محتوا صرفا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس