امیر قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید این تیم فصل گذشته از مسائلی آسیب دید که امسال با آمدن هدایت ممبینی به کمیته داوران این ریشه کن شده است.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر ذوب آهن اظهار کرد: باید به فوتبال ایران تبریک بگویم. نه فقط به اصفهان بلکه ایران. یک بازی زیبا و پاک برگزار شد. در این مسابقه همه چیز وجود داشت. درگیری بود، کار تاکتیکی بود. تماشاگران چه قدر به همدیگر احترام گذاشتند. داربی‌های زیادی دیده‌ام ولی این مسابقه سوای از نتیجه که بابتش خوشحالم، بیشتر به خاطر چنین فوتبالی خوشحال هستم. ذوب آهن هم می‌توانست برنده این بازی باشد. ما هم می‌توانستیم با گل‌های بیشتری ببریم. این جای تبریک دارد. ذوب‌آهن بازی را خیلی بهتر از ما مخصوصا در نیمه اول شروع کرد. متاسفانه امروز دو مدافع چپ خود را نداشتیم. دیروز آقایی مصدوم شد و مصلح را هم از قبل نداشتیم به خاطر همین تغییراتی ایجاد کردیم ولی تغییرات آن‌طور که فکر می‌کردیم جواب ندادند.

 

او ادامه داد: نیمه دوم جا به جایی انجام دادیم. خدا را شکر ۳ امتیاز را گرفتیم. من از نتیجه راضی‌ام ولی توقع دارم تیمم در آن شرایط جلوتر بازی کند. به آقای منصوریان هم تبریک می‌گویم. جایگاه او و تیمش در اینجای جدول نیست. بازی‌های آن‌ها را آنالیز کرده‌ایم و در خیلی از مسابقه‌ها لیاقت برد داشتند. مثل همین بازی. در مجموع خدا را شاکریم و از بازیکنان تشکر می‌کنیم. این زمین به ما اجازه نمی‌دهد که ما کارمان را انجام دهیم. کومان به من می‌گوید احساس می‌کنم در زمین لیز می‌خورم. نمی‌دانم این مشکل بر طرف می‌شود. خدا را شکر کلین شیت کردیم و با اختلاف دو گل بردیم. خیلی از دقایق بازی فشار ذوب‌آهن باعث شد عقب بنشینیم. از همه بازیکنان خصوصا نیازمند تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

سپاهان با شکست ذوب‌آهن فاتح دربی اصفهان شد

قلعه‌نویی اضافه کرد: تیم ما چند مدل بازی می‌کند. من از شرایط بازی راضی هستم. سال‌های قبل انتقال ما خیلی سریع بود ولی الان همه چیزمان خوب شده ولی این انتقال سریع انجام نمی‌شود. من قبول دارم که نیاز هست علاوه بر با حوصله بازی کردن، از فضاهای دفاع حریف استفاده کنیم. باید روی این کار کنیم. چند بازیکن داریم که باید به شرایط آرمانی برگردند. حسینی و کومان اگر برگردند کیفیت سپاهان از این هم بهتر می‌شود.

سرمربی سپاهان درباره حضور وحید هاشیمیان، مربی تیم ملی ایران در ورزشگاه هم، گفت: وحید یک سالی با او کار کردم. من تبریک می‌گویم چون فوتبال ما به این آدم‌ها نیاز دارد یعنی نسل جوان مربی‌گری. نه اینکه مربی برای تیم دیگری آرزوی قهرمانی کند. امثال وحید هر چه بیشتر به چرخه فوتبال اضافه شوند، به فوتبال ما کمک می‌کند. او همه شرایط را هم دارد. امیدوارم همین سلسله مراتب را طی کند و روزی هم سرمربی شود چون همه شاخصه‌ها را دارد. حضور مربیان تیم ملی برخلاف سال‌های گذشته خیلی به بازیکنان انگیزه می‌دهد و این یک حسن است. امیدوارم خود سرمربی هم این کار را انجام دهد. وقتی لیگ دیده شود، انگیزه و کیفیت بازیکنان هم بیشتر می‌شود.

قلعه‌نویی درباره نورافکن هم توضیح داد:‌ ما یک بازیکن با نقش ویژه داریم آن هم سپاهان است. ما یک سری ترکیب درست کردیم که باید در زمین وظایف‌شان را انجام دهند. نورافکن وظایفش را به نحو احسن انجام می‌دهد. با حضور او و مهدی کیانی و دو مدافع وسط، یک مربع خیلی خوب در جلوی دفاع ما ایجاد شده است. تیم ذوب‌آهن از کناره‌ها ما را دور زد که ایراد دفاع‌های کناری ما بود ولی چون هافبک‌های دفاعی و دفاع‌های وسط ما جایگاه خوبی داشتند ما گل نخوردیم.

سرمربی سپاهان درباره داوری و اعتراض منصوریان به آن هم اظهار کرد: من فکر می‌کنم گل ذوب‌آهن صد در صد آفساید بود چون توپ وسط راه به مهاجم ذوب آهن برخورد کرد. ما نیمه اول دو، سه صحنه دیدیم که روی پای کیانی و کی‌روش خطا شد. قشر داوری ما قشر مظلوم جامعه ما هستند. مربی و بازیکن چند میلیارد می‌گیرند ولی داورها به خاطر عشق‌شان کار می‌کنند. آقای بنیادی‌فر معلم است و در داوری هم واقعا معلم است. من می‌گویم باید دستمزد داورها بالا برود تا کیفیت هم بالا برود. به نظر من یک سری مسائل در سال گذشته بود که سپاهان ضربه خورد. این مسائل با آمدن آقای ممبینی ریشه کن شده است. یقین دارم که بوده است. با آمدن ممبینی ریشه کن شده است و شما تکلیفت را داخل زمین می‌دانی ولی پارسال اینگونه نبود. امسال می‌دانیم اگر اشتباه می‌شود واقعا اشتباه است ولی یک جریانی بود که سپاهان از آن ضربه دید. این قشر جوان داوری امیدوارم به چرخه داوری اضافه شوند. باید به آن‌ها از نظر اقتصادی و سخت‌افزاری کمک کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
    3 0
    انشاالله اخر لیگ هم نظرت در باره داوری همین باشه
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
    2 0
    حالا اگه میباخت زمین و زمان رو به هم می‌دوخت. ایشون عادتشونه وقتی میبرن به کل کاهنات تبریک میگند و وقتی می‌بازند رو به روی همه قرار میگیرند
  • IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
    9 1
    باز این قلعه نویی بخاطر یه برد، از کل فوتبال کشور ابراز لذت بردن کرد
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
    8 1
    اره دیگه وقتی میبره باید تبریک گفت ولی وقتی میبازه به زمین و زمان حمله میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس