هواپیما نمایه

سامانی با اشاره به رفع مشکل بدهی ایران ایر به فرودگاه نجف گفت: این شرکت هواپیمایی موفق به اخذ مجوز پروازهای اربعین شده است.

به گزارش مشرق به نقل از انجمن شرکت‌های هواپیمایی، مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به پیش‌آمد برخی اتفاقات در عراق اظهار کرد: در حال حاضر همه پروازهای کشورمان به فرودگاه‌های بغداد و نجف طبق برنامه در حال انجام است.

وی ادامه داد: تدابیر لازم امنیتی در کشور عراق ایجاد شده است و لایه حفاظتی در اطراف فرودگاه‌های نجف و بغداد وجود دارد و پروازها طبق برنامه در حال انجام است.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه مسافران با اسکورت وارد فرودگاه بغداد می‌شوند و مسافرانی که از فرودگاه بغداد قصد خارج شدن دارند با اسکورت خارج می‌شوند تا بدین ترتیب مشکلی برای پروازها نداشته باشیم، درباره صدور مجوزهای پروازهای اربعین اظهار داشت: در حال حاضر همه شرکت‌های هواپیمایی مجوزها و تاییدیه‌های لازم را از فرودگاه‌های نجف و بغداد برای پروازهای اربعین گرفته‌اند و مشکل خاصی در این باره نداریم.

وی افزود: مشکل بدهی ایران ایر به فرودگاه نجف هم رفع شد و این شرکت هواپیمایی نیز موفق به اخذ مجوز پروازهای اربعین شد.

سامانی اظهار کرد: ایران ایر از مسیرهای کرمانشاه و ایلام نیز به مقاصد نجف و بغداد پرواز برقرار کرده است ضمن آنکه شرکت‌های هواپیمایی در راستای تسهیل تردد زائران حسینی برای ایام اربعین پرواز از مبادی مختلف به مقاصد کرمانشاه و ایلام پروازهایی راه‌اندازی کرده‌اند تا زائران در صورت تمایل از طریق حمل و نقل هوایی به مرزها منتقل شوند و از آن طرف به کشور عراق سفر کنند.

وی تاکید کرد: همانگونه که از قبل نیز اعلام شد نرخ‌های بلیت پروازهای تهران، مشهد و سایر شهرستان‌ها به فرودگاه‌های نجف و بغداد مشخص است و مسافران دقت کنند به هیچ عنوان نرخ‌های بالاتر از این قیمت‌های اعلام شده پرداخت نکنند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی  در پایان خاطرنشان کرد: مسافران در صورت مواجهه با گرانفروشی حتما موضوع را به سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت‌های هواپیمایی اعلام کنند و مطمئن باشند به این موضوع رسیدگی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس