کد خبر 998218
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰
مایکروسافت

مایکروسافت در طی مراسم سخت‌افزارهای خود از دستگاه جدید با دو صفحه نمایشگر که Surface Neo نام دارد، رونمایی کرد.

به گزارش مشرق، مایکروسافت تنها با رونمایی از هدفون‌های بی‌سیم گران‌قیمت جدیدش که ظاهر نسبتا عجیبی داشتن ما را شگفت‌زده نکرده است؛ این شرکت حتی دو دستگاه جدید نیز معرفی کرده و با این کار توجه بسیاری را به سوی محصولات خود جلب کرده است.

مایکروسافت مدت نسبتا طولانی است که در حال آماده سازی خود برای معرفی Surface جدیدی است که از دو صفحه نمایش استفاده می‌کند. نام دو دستگاه جدیدی که اخیرا توسط این شرکت رونمایی شده Surface Duo و Surface Neo است.

همانطور که از نام این محصول مشخص است، Surface Neo روی یک دسته‌بندی جدید از گجت‌های منعطف، سازنده و قدرتمند متمرکز است. با این حال باید به خاطر داشته باشیم که این محصول انقلاب کننده اکنون برای ورود به بازار آماده نیست، اما مایکروسافت اعلام کرده است که آن را برای تعطیلات آینده آماده خواهد کرد.

دستگاه Surface Neo که برای سازگاری با کاربر چه از لحاظ فرم و چه از لحاظ عمکلرد طراحی شده، دارای دو صفحه نمایش ۹ اینچی است که بین خود یک لولای ۳۶۰ درجه دارند. به طور طبیعی چنین دستگاه‌هایی فشرده طراحی نمی‌شوند، ولی هنگامی که دو صفحه این دستگاه باز می‌شود، ضخامت بدنه آن به عدد بسیار فوق‌العاده ۵.۶ میلی‌متر می‌رسد. البته باید این مسئله را به یاد داشته باشیم که این یک تبلت با نمایشگر منعطف نیست.

اشتباه نکنید، این پنل‌های LCD با اندازه ۹ اینچی، به این دلیل دارای طراحی این گونه هستند که شما بتوانند با در خواست لحظه‌ای شما سازگار شوند. برای مثال هنگامی شما نیاز دارید یک کار را با هر دو صفحه انجام دهید، مانند یک صفحه کلید می‌شوند، اما اگر بخواهید چند کار را به طور همزمان انجام دهید کافیست آن را به گونه‌ای تنظیم کنید که خودتان راحت‌تر هستید.

این دستگاه دو نمایشگره با داشتن وزنی برابر ۶۵۵ گرم می‌تواند جایگزین نسبتا مناسبی برای گوشی، تبلت و حتی لپ‌تاپ شما شود. در کمال تعجب هنوز قیمت این محصول جدید اعلام نشده است. همچنین احتمال دارد در این دستگاه از نسخه ۱۰X ویندوز استفاده شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
    8 7
    دستآورد جدیدی نیست
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
      2 0
      برای دیوایس های ویندوز دار نوآوری حساب می شود
  • LB ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
    5 0
    فقط نیاز سازی. وگرنه چیز خاصی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس