سرلشکر سلامی نمایه

فرمانده کل سپاه: سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری انگیزه متفاوتی به مسوولان بخشید و تکلیف رابرای انجام مسئولیت‌ها نسبت به قبل عمیق‌تر کرد.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر حسین سلامی ظهر امروز در آیین بهره‌برداری ۳۶۲ طرح محرومیت‌زدایی در خمین با اشاره به فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: باید بحث سازندگی، محرومیت‌زدایی، ارائه خدمات اجتماعی به مردم در یک اقدام جهادی در اولویت اقدامات مسوولین قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

سرلشکر سلامی: در حال تبدیل «فشار حداکثری» دشمن به «خواهش حداکثری» هستیم

 وی افزود: انتظار مقام معظم رهبری این است که صد برابر ظرفیت پیشین را فعال کنیم، تکلیف مسوولین برای انجام مسئولیت‌ها نسبت به گذشته عمیق تر شده است و این مهم همانند نماز یک تکلیف شرعی است که باید با کمک دست اندرکاران این جریان را در کل کشور تقویت کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: باید مردم، نهادهای دولتی و غیردولتی در یک اقدام جهادی وارد عرصه شوند و فقر و محرومیت را در جامعه از بین ببرند چرا که کشور دارای امکانات و ظرفیت‌های بالایی است.

سلامی بیان داشت: مردم رکن اصلی انقلاب هستند چرا که با وجود تمام سختی‌ها در مقابل دشمن ایستادگی کردند و شایسته بهترین‌ها هستند که باید در راستای تامین نیازها و رفع مشکلاتشان گام‌های موثری برداشت.

وی خاطرنشان کرد: جوانان در شرایط کنونی باید تعصب و غیرت دوران دفاع مقدس را در این جنگ اقتصادی به منصه ظهور بگذارند و از کیان و اهداف نظام جمهوری اسلامی دفاع کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز در این آیین گفت: ۴۷۰گروه جهادی شناسنامه‌دار در استان فعالیت دارند که تمام افراد آموزش دیده هستند و عرصه فعالیتشان نیز به صورت هدفمند است.

امید محترمی اولویت اقدامات را طرح‌های محرومیت زدایی عنوان و اظهار کرد: در خصوص سیل اخیر گروه‌های جهادی بسیج سازندگی اقدامات موثری در شهرهای ایلام، کرمانشاه، خوزستان، لرستان و مرکزی انجام دادند که در این راستا ۲۹۰ واحد مسکونی در مقوله پاکسازی، لایروبی شد.

 وی افزود: در قالب ۳۰۰ گروه جهادی در ۲۸۰ منطقه استان  خدمات عمرانی، پزشکی، بهداشتی، اقتصادی و خدمات تخصصی ارائه شد و باید گفت فعالیت‌های بسیج سازندگی از جنس پروژه‌های کوچک و زودبازده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه تاکنون ۳۶۲ طرح در استان توسط گروه‌های جهادی به بهره‌برداری رسیده است، بیان داشت: در حال حاضر احداث ۲۱۰ واحد از منازل سیل‌زده در دست اقدام است.

محترمی گفت: ۵ هزار و ۲۰۰واحد مسکونی در استان مرکزی به علت شدت بارندگی‌ها آسیب دید که اکنون ۱۱ واحد در روستای مزرعه قاسم خمین آماده بهره برداری است.

وی با اشاره به اینکه جهادگران در خصوص طرح‌های انتقال آب نیز اقدامات موثری در استان انجام دادند بیان کرد: ۱۰۰مدرسه پس از تعطیلات نوروز توسط گروه‌های جهادی مرمت و برخی احداث شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس