کد خبر 998144
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
آرامکو

شورای عالی سیاسی یمن ضمن تأکید بر آمادگی برای تحقق صلح به ائتلاف سعودی هشدار داد تدارکات گسترده‌ای برای ضربات نامحدود به عربستان انجام شده و در صورت شکست روند سیاسی، این حملات اجرایی می‌شود.

به گزارش مشرق، شورای عالی سیاسی یمن در جلسه خود به ریاست «مهدی المشاط» درباره به نتیجه رسیدن تلاش‌ها برای صلح در یمن هشدار داد و تأکید کرد، اگر مذاکرات به جایی نرسد آماده‌سازی‌های گسترده‌ای برای ضربات نامحدود و شدید در دامنه زمانی طولانی انجام شده که شکست ائتلاف را حتمی می‌کند.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، شورای عالی سیاسی یمن بار دیگر بر آمادگی برای تحقق صلح تأکید و اعلام کرد، طرح ابتکاری مهدی المشاط برای توقف کامل حملات موشکی و پهپادی به عربستان منقابل توقف حملات ائتلاف متجاوز، بازخوردهای مثبتی داشته است.

بیشتر بخوانید:

شاهزاده‌های سعودی از بن‌سلمان به ستوه آمده‌اند

فیلم/ اعتراف اسرای درجه‌دار ارتش سعودی

متحدان ایران با زدن آرامکو آمریکا را مجازات کردند

این شورا در ادامه به هدف قرار دادن تأسیستات نفتی عظیم سعودی «آرامکو» با پهپادهای یمنی اشاره کرد و گفت، این عملیات در پاسخ به تجاوزات ائتلاف سعودی مانند «نوک کوه یخ» بود.

 این نهاد دولت نجات ملی یمن تأکید کرد، ارتش یمن تکنولوژی‌های نظامی و فنی خوبی در اختیار دارد که پیروزی را برایش رقم خواهد زد.

 رئیس شورای عالی سیاسی یمن  سه‌شنبه هفته جاری با «مارتین گریفیتس» نماینده سازمان ملل در امور این کشور دیدار کرد و گفت، یمن از صلح فراگیری که به درد و رنج ملت یمن و بازگشت امنیت به این کشور و منطقه بیانجامد، استقبال می‌کند.

ارتش یمن ۲۳ شهریور (۱۴ سپتامبر) اعلام کرد که یگان پهپادی  با ۱۰ پهپاد تأسیسات نفتی عربستان در شرق این کشور را هدف قرار داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
    0 0
    بهترین کار تسلیم انصارالله در برابر آل سعود است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس