کد خبر 998043
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴
کیف پول

یک کیف که حاوی مقادیر زیادی دلار،دینار و ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال وجه نقد کشورمان بود توسط یکی ازماموران پلیس اصفهان به مالک که یک توریست درمانی بود بازگردانده شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین حسین‌زاده  اظهار داشت: یکی از مأموران کلانتری ۳۵ بازار اصفهان حین گشت‌زنی در محدوده عمارت عالی‌قاپو یک کیف زنانه را در کنار نیمکتی پیدا کرد. 

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهانافزود: این کیف حاوی ۵۱ قطعه اسکناس ۱۰۰ دلاری،۵۸ قطعه اسکناس ۲۵ هزار دینارعراقی،۵ قطعه اسکناس ۵۰ هزاردینارعراقی، یک قطعه اسکناس یک هزار دینار عراقی،۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال وجه نقد، یک دستگاه تلفن همراه سامسونگ و یک رشته گردنبند تزیینی بود.

بیشتر بخوانید:

جزئیات تیراندازی امشب در مراغه با ۳ کشته

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه یک سیم‌کارت کشور عراق در کیف بود، اقدامات تخصصی برای شناسایی مالک انجام شد و در کم‌تر از یک ساعت مالک آن‌که از اتباع کشور عراق بود شناسایی شد. 

حسین‌زاده با اشاره به اینکه این توریست برای مداوای چشمانش این پول را تهیه و به کشور ما مسافرت کرده بود اظهار داشت: امانت‌داری و وظیفه‌شناسی یک مأمور پلیس باعث شد این پول که برای مداوا تهیه شده بود به مالک بازگردانده شود و این توریست درمانی برای همه سخت‌کوشان پلیس آرزوی سلامتی و موفقیت در کارهایشان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس