نمایشگاه لوازم التحریر به نشر

انتشارات به‌نشر با کمترین افزایش قیمت محصولات نسبت به سال گذشته به سبد اقتصادی خانوار ایرانی توجه ویژه ای دارد.

به گزارش مشرق، نمایشگاهی ایرانی که این روزها مقصد گشت مشترک زائران ایرانی و غیر ایرانی و مجاوران حرم مطهر رضوی است، نمایشگاه تخصصی نوشت افزار ایرانی-اسلامی انتشارات به‌نشر در میان قیمت های خیره کننده بازار نوشت افزار، بدون حضور سبک های غربی و با استفاده از نمادهای ایرانی، نقوش مذهبی و باستانی همراه با قیمت های مناسب و تنوع کالا با استقبال بسیار خوبی رو به رو شده است.

نمایشگاه تخصصی نوشت افزار ایرانی- اسلامی با حدود یک هزار و ۵۰۰ عنوان محصول و تعداد بیش از ۱۳۶ هزار کالا با محوریت انتشارات به‌نشر در جوار حرم مطهر رضوی هم اکنون پذیرای دانش آموزان و خانواده های آنان می باشد. انتشارات به‌نشر در غرفه ای به مساحت ۳۰۰ متر مربع پاسخگوی نیازهای گسترده خانواده های ایرانی و جمع کثیری از زائران مشهدالرضا(ع) در حوزه کالاهای متنوع تحریر از برندهای مختلف است.

حسین سعیدی، مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) در همین خصوص و با بیان اینکه در این نمایشگاه تخصصی سعی بر آن شده از سبک های متنوع برای مخاطبان استفاده شود، اظهار کرد: حضور بیش از ۳۰ تولیدکننده شامل تولیدکنندگان بزرگ از شهرهایی همچون تهران، اصفهان، قم، خراسان در کنار تولیدکننده های جزء سبب تنوع محصولات شده است.
وی یادآور شد: از کالاهای تحریر با سبک های چوبی تا پارچه ای و ... در نمایشگاه تخصصی نوشت افزار ایرانی اسلامی به‌نشر به چشم می خورد که در آن سعی شده از اکثر نمادهای ایرانی و اسلامی استفاده شود، معماری حرم مطهر رضوی، دیگر اماکن مذهبی، تصاویر رهبری، تصاویر شهدای والامقام ایران اسلامی، طرح هایی با محتوای اربعین، نقوش آثار باستانی، نقوش اسلیمی و... از طرح های بکارگرفته شده در محصولات است.

به گفته مدیرعامل به‌نشر در بحث سوغات رضوی که تجربه ارزشمند انتشارت به‌نشر در راه اندازی پروژه بزرگ سوغات زائر به عنوان الگویی در کشور با حمایت از تولیدکنندگان داخلی است، در این نمایشگاه تخصصی نیز با توجه به موضوعیت آن و محدودیت فضا از اقلام محدودی در حوزه سوغات زائر استفاده شده است.
وی با اشاره به بازدید بیش از پنج هزار نفر از نمایشگاه تخصصی نوشت افزار ایرانی-اسلامی خاطرنشان کرد: انتشارات به‌نشر با کمترین افزایش قیمت محصولات نسبت به سال گذشته به سبد اقتصادی خانوار ایرانی توجه ویژه ای دارد و قیمت اقلام عرضه شده این انتشارات نسبت به محصولات موجود در بازار مناسبت تر است.

از تخفیف اقلام تا عرضه دفاتر تعاونی
وی ادامه داد: عرضه دفاتر دانش آموزی با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری انتشارات ضریح آفتاب با کمترین افزایش قیمت و با قیمتی بسیار مناسب از جمله محصولات موجود در نمایشگاه برای خانواده ها می باشد.
وی با اعلام خبر تخفیف ۱۰ درصدی نوشت افزار موجود در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: در حوزه کتاب های عرضه شده نیز شاهد تخفیف ۵۰ درصدی برخی آثار هستیم که با توجه به موضوعیت نمایشگاه، فضای محدودی به آن اختصاص پیدا کرده است، این آثار در حوزه عمومی، کودک و نوجوان در دسترس علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی قرار دارد.

توجه ویژه به نمادسازی در تولید نوشت افزار ایرانی-اسلامی
مدیرعامل به‌نشر به لزوم توجه ویژه به مقوله نمادسازی در تولید محصولات اشاره و عنوان کرد: در عصر حاضر بیش از پیش نیازمند تولید محصولاتی هستیم که هم نیاز مخاطب را تامین کند و هم سهمی در ارتقای فرهنگ، تاریخ و اسطوره های ملی داشته باشد لذا در این نمایشگاه تصاویر شخصیت های کودکانه در قالب شغل های مختلف و یا قهرمانان ورزشی بر روی نوشت افزار نمادسازی شده است. خوشبختانه دغدغه خانواده ها در انتخاب محصولات نوشت افزار به سمت سبک های ایرانی تمایل پیدا کرده است که کودکان نیز به محصولات ایرانی اشتیاق بیشتری نشان می دهند.

سعیدی تصریح کرد: نکته مهم حضور بازدیدکنندگان از استان های مختلف کشور می باشد که حجم قابل توجهی از مخاطبان نمایشگاه را به خود اختصاص داده است، با توجه به تبلیغاتی که از طریق آستان قدس رضوی در فضای حرم مطهر صورت گرفته، شاهد حضور زائران ایرانی و غیر ایرانی در نمایشگاه نوشت افزار هستیم که در این میان نیز مخاطبان عرب و اردو زبان و از سایر کشورهای اسلامی استقبال بسیار خوبی از محصولات با طرح های ایرانی کرده اند و در مواردی به صورت عمده نیز خریدار محصولات به نشر هستند.

سعیدی در پایان ضمن تشکر از مدیریت انتظامات و تشریفات اماکن متبرکه حرم رضوی به جهت فراهم آوردن فضای نمایشگاه، از حضور دانش آموزان و تمامی زائران مشهدالرضا برای حضور و بازدید از این نمایشگاه دعوت کرد و یادآور شد: نمایشگاه تخصصی نوشت افزار ایرانی اسلامی تا بیستم مهر ماه پذیرای حضور مخاطبان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس