سرویس مدرسه

در ویدئو منتشر شده هیچ مشخصه ای مبنی بر اینکه این تصاویر متعلق به استان خوزستان است، مشاهده نمی شود و انتساب این ویدئو به شهرستان اهواز تکذیب می شود.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان با انتشار جوابیه ای به ویدئو منتشر شده در فضای مجازی با موضوع « اقدام خطرناک یک راننده سرویس مدرسه در اهواز / سوار کردن کودکان در صندوق عقب پراید» واکنش نشان داد. در این جوابیه آمده است:

بر اساس بررسی های به عمل آمده توسط اداره انجمن اولیا و مربیان استان خوزستان ماشین مورد اشاره در این ویدئو در سامانه سرویس مدارس ‌و سامانه سپند( سامانه پایش ناوگان دانش آموزی) استان خوزستان ثبت نشده و جزو سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان این استان محسوب نمی شود.

طرح لوگوی اتوبوس مشاهده شده در تصاویر این ویدئو با لوگوی سازمان اتوبوس رانی اهواز متفاوت است . در ویدئو منتشر شده هیچ مشخصه ای مبنی بر اینکه این تصاویر متعلق به استان خوزستان است، مشاهده نمی شود و انتساب این ویدئو به شهرستان اهواز تکذیب می شود.

همچنین از طریق استعلام به عمل آمده از بانک اطلاعاتی پلاک ایران خودروها، پلاک خودرو مربوطه به شماره « 18 ص 556  ایران 49 » مربوط به استان خوزستان نیست.

 
از سوی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بارها تاکید شده است که فعالیت راننده هایی که به صورت آزاد بر فعالیت می کنند از نظر قانونی دچار اشکال است و این رانندگان به هیچ عنوان مجاز به ایاب و ذهاب دانش آموزان نیستند که این موضوع طی اطلاعیه های مختلف از طریق رسانه ها به آگاهی خانواده دانش آموزان و افکار عمومی رسانده شده است.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس