سردار حاجی‌زاده

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: امروز دشمن در صورتی که دست به اجرای عملیاتی علیه پهپادهای ما بزند حتی اگر موفق هم بشود مجبور است موشک پدافندی ۵ میلیون دلاری را خرج پهپاد فوق‌پیشرفته ما کند.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان سپاه در تبیین توانمندی ها و قابلیت های منحصر بفرد و بومی این نیرو که مزیت های ویژه ای برای مقابله با تهدیدات دشمنان ایجاد کرده است، اظهار داشت: به برکت اجرای دقیق تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و استفاده گسترده  از جوانان نخبه، شرکت های دانش بنیان و دانشگاه های کشور توانسته ایم موشک های زمین به زمین،موشک‌های ضد ناو، پهپادها، رادارها و سامانه‌های جنگ الکترونیک را از ایده تا محصول کاملاً ایرانی تولید کنیم.

بیشتر بخوانید:

در حال طراحی سامانه راداری متحرک هستیم/ حفر شبانه‌روزی تونل برای شهرهای موشکی

اگر ما قدرتمند شویم مسلمانان کشمیر و نیجریه هم اوضاع بهتری خواهند داشت

وی در ادامه تاکید کرد: امروز علاوه بر پایگاه‌های کشورهای فرامنطقه‌ای، ناوهای آن‌ها در دریا را تا 2 هزار کیلومتری بی‌خاصیت کرده‌ایم.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه امروز موازنه قدرت تغییر کرده و گزینه سایه جنگ بی خاصیت شده است، گفت: با دستیابی به فن آوری های نوین موازنه اقتصاد دفاعی نیز تغییر کرده است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان تصریح کرد: امروز دشمن در صورتی که دست به اجرای عملیاتی علیه پهپادهای ما بزند حتی اگر موفق هم بشود مجبور است موشک پدافندی ۵ میلیون دلاری را خرج پهپاد فوق پیشرفته ۲۵ هزار دلاری ما بکند؛ بزند یا نزند آنها مغلوب و بازنده این مواجهه هستند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
    9 7
    مشکل امریکا این است که اگر پهباد 25000دلاری را نزنند ناو هواپیما بر همراه با دهها هواپیما و نیروهایش که میلیاردها دلار بعلاوه ابروی انهاست را از دست میدهند.پس 5میلیون دلار مقردن به صرفه است
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
    9 17
    در صورت درگیری ایران توان ایجاد خسارت را دارد، اما در عین حال توسط آمریکا تخریب کامل می شود.
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
    2 12
    با لیزر میزنن پهپاد رو نه هزینه ای داره و نه موشکی شلیک میشه
    • IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
      0 0
      چه حال میده لیزر ۱،۵ میلیون پوندی را با پهپاد ۲۵ هزار دلاری نابود کنیم...
    • IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
      1 0
      یکم درباره لیزر مطالعه کن ، کمتر فیلم هالیوودی ببین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس