کد خبر 997546
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
شادی سهراب مرادی

وزنه‌بردار طلایی جهان و المپیک با توجه به انجام عمل جراحی، تمرینات سبک خود را استارت زده تا بتواند هر چه سریعتر در میدان گزینشی المپیک به روی تخته برود.

به گزارش مشرق، سهراب مرادی قهرمان وزنه برداری جهان و المپیک که چندی پیش کتف مصدومش را در کلینیک فوق تخصصی هانوفر آلمان به تیغ جراحان سپرد، مدتی است تمرینات سبک خود را آغاز کرده تا هر چه سریعتر به شرایط ایده آل برای حضور در رقابتهای گزینشی المپیک برسد.

بیشتر بخوانید:

سوییس درخواست کیانوش رستمی را نپذیرفت

سهراب با توجه به قوانین فدراسیون جهانی وزنه برداری برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو، چاره ای جز وزنه زدن در رقابتهای گزینشی سوئیس ندارد و به همین دلیل تمرینات سبک و منسجم خود را آغاز کرده است.

طبق نظر پزشکان معالج قرار است سهراب مرادی از هفته آینده وارد دور جدیدی از تمرینات بدنسازی شود که حجم آن سنگین تر از قبل خواهد بود.

با توجه به قوانین کسب سهمیه وزنه برداران برای حضور در المپیک، فدراسیون بین‌المللی در طول برگزاری رقابتهای گزینشی، امتیازات مدعیان را جمع آوری کرده تا در نهایت طبق همین امتیازات، سهیمه المپیک به آنان داده شود. وزنه‌برداری ایران هم ۲ سهمیه برای زنان و ۲ سهمیه برای مردان در المپیک دارد که باید بتواند در فاصله زمانی باقی مانده تا المپیک به این سهمیه ها دست یابد.

این در حالیست که به تازگی مشخص شده کیانوش رستمی و سعید علی حسینی هم به دلیل اقدام دیرهنگام برای اعزام به رقابتهای گزینشی سوئیس، نمی توانند در این میدان به روی تخته بروند و حالا باید منتظر ماند تا شاید کمیته ملی المپیک در این خصوص رایزنی و اقدام کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
    0 0
    برای سهمیه لازم نیست وزنه سنگین بزنه . فقط شرکت کنه و وزنه های معمولی بزنه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس