کد خبر 997539
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
استراماچونی

کاپیتان سابق استقلال در خصوص شرایط این روزهای این تیم به صحبت پرداخت.

به گزارش مشرق، شاهرخ بیانی کاپیتان سابق استقلال معتقد است نبود بازیکن بزرگ در این تیم در خیلی از بازی‌ها ابی پوشان را دچار مشکل کرده است و باید این موضوع به زودی برطرف شود تا در ادامه مشکل ساز نشود.

 استقلال در لیگ نتوانسته نتایج لازم را کسب کند علت را در چه می بینید؟

تغییرات زیاد در تیم باعث شد تا این تیم نتواند به هماهنگی لازم دست پیدا کند. به اعتقاد من یک تیم نباید این همه تغییر و تحول در آن صورت می‌گرفت به خصوص اینکه هواداران از این دو تیم همیشه انتظار قهرمانی دارند.

خیلی‌ها معتقدند استقلال در حال حاضر استرس فراوانی دارد این اتفاق را در چه می بینید؟

این هم یکی از دلایل است زیرا تیمی که نتوانسته در پنج بازی که داشته نتوانسته پیروزی کسب کند. به نظر من مشکل این تیم با یک یا دو برد حل خواهد شد. این پایان کار نیست زیرا تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید از همان ابتدا امتیازات لازم را جمع‌آوری کند اما استقلال تاکنون فقط سه امتیاز کسب کرده و این اصلا خوب نیست. امیدوارم شرایط تیم بهتر شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازیکن این فصل استقلال

 نبود بازیکن بزرگ در تیم چقدر تاثیرگذار است؟

قطعا تاثیرگذار است. اگر دقت کرده باشید استقلال در دقایق پایانی بیشتر گل خورده. نبود یک نفر که تیم را بتواند جمع کند خیلی اهمیت دارد. قصد بی‌احترامی به بازیکنان فعلی را ندارم اما وقتی تیمی در دقایق آخر در هر بازی گل می‌خورد و این مسئله تکرار می‌شود، نشان از نبود بازیکن بزرگ در تیم است.

شایعه تغییر مدیرعامل و حتی سرمربی نیز شنیده می‌شود. در این مقطع این کار درست است؟

همین تیم را اگر کمی به آن زمان بدهیم شرایط بهتر خواهد شد. البته من مطمئنم استراماچونی می‌تواند در درازمدت با استقلال به موفقیت برسد. باید فعلا تا نیم فصل صبر کنیم تا ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت. به عنوان یک استقلالی‌ دوست دارم این تیم قهرمان شود. در مورد مدیرعامل هم باید بگویم تیمی که گل نمی‌زند ربطی به مدیریت ندارد مگر اینکه بازیکن را سرمربی خواسته باشد و مدیرعامل نتوانسته باشد آن را جذب کند.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
    0 0
    اره.تا پنج سال آینده حتما قهرمان خواهد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس