کد خبر 997418
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵
کیهان نمایه

یارو گوسفند مردم را می‌دزدید و گوشت آن را صدقه می‌داد! پرسیدند؛ این چه کاریه؟! گفت؛ گناه دزدی به ثواب صدقه دَر، پوست و روده حیوان هم برای خودم می‌ماند!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: سایت حق‌العمل‌کار «خبر آنلاین» که به کاسه‌لیسی دشمنان و دروغ‌پراکنی علیه نظام شهرت دارد بار دیگر دروغ بزرگی را به نهادهای نظام نسبت داد!


گفتم: چندی قبل که خودسوزی یک دختر مبتلا به بیماری عصبی را به حکم محکومیت او نسبت داده و غائله آفریده بود که بعدا آن را حذف کرد. این دفعه دیگر چه دروغی ساخته است؟!


گفت: با وجود آنکه این سایت وابسته به دولت است، خبر خبرگزاری دولتی ایرنا درباره دروغ بودن این ادعا که۶۰ درصد ثروت کشور در اختیار چهار نهاد است، را تحریف کرده و عکس آن را منتشر کرده است!


گفتم: وقتی دستگاه قضایی مفسدان اقتصادی را از نفس ‌انداخته است باید هم این سایت علیه آن شایعه بسازد و حالا که بعضی‌ها بیت‌المال را هپل هپو کرده‌اند و برای ملت کاری نکرده‌اند باید هم ثروت کشور را به چند نهاد نسبت بدهند تا غارتگران را تبرئه کنند و... !


گفت: دروغ‌ها را بلافاصله بعد از انتشار هم از سایت حذف می‌کنند!


گفتم: یارو گوسفند مردم را می‌دزدید و گوشت آن را صدقه می‌داد! پرسیدند؛ این چه کاریه؟! گفت؛ گناه دزدی به ثواب صدقه دَر، پوست و روده حیوان هم برای خودم می‌ماند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس