کد خبر 997289
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
ادبیات ایران

نماینده تام‌الاختیار نهاد در پروژه کتابخانه مرکزی یزد، از آغاز فرایند برگزاری مناقصه و واگذاری پروژه «تکمیل کتابخانه مرکزی یزد» به پیمانکار و اعلام برنده این مناقصه در ۱۱ مهرماه خبر داد.

به گزارش مشرق، مهدی رمضانی، نماینده تام‌الاختیار نهاد در پروژه کتابخانه مرکزی یزد، درباره روند برگزاری مناقصه و واگذاری تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی یزد به پیمانکار، گفت: پس از سه نوبت انتشار آگهی مناقصه با برآورد تقریبی ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، مستندات شرکت کنندگان در مناقصه در روزهای هفتم لغایت نهم مهرماه بررسی خواهد شد.

وی افزود: در ادامه در روز چهارشنبه ۱۰ مهر، پاکت پیشنهادات پیمانکاران بازگشایی و در نهایت ۱۱ مهر نتیجه برنده مناقصه اعلام می شود که بلافاصله کار تکمیل این پروژه توسط پیمانکار نهایی، آغاز خواهد شد.

رمضانی یادآور شد: ساخت پروژه کتابخانه مرکزی یزد از سال ۱۳۷۸ از محل اعتبارات تملک و دارایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شروع و تا قبل از واگذاری به نهاد کتابخانه های عمومی کشور ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که در ادامه کار پروژه و تکمیل و تجهیز کتابخانه بعد از واگذاری به نهاد کتابخانه های عمومی از آذر ماه سال ۱۳۹۷ در دستورکار جدی نهاد قرار گرفت.

گفتنی است این پروژه که بیش از دو دهه در زمینی با مساحت ۹۰۱۰ مترمربع و زیربنای ۷۷۴۸ مترمربع در ۵ طبقه در بافت تاریخی و قدیمی شهر یزد واقع شده است، به علت بروز مسائل و مشکلات مختلفی چون تملک اراضی، اخلال در بافت تاریخی، کمبود بودجه و تغییر پیمانکار تا کنون به بهره‌برداری نرسیده بود که با ورود نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای تکمیل این پروژه و برطرف کردن مشکلات موجود، کار واگذاری آن به پیمانکار جدید جهت تکمیل پروژه، در دست اقدام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس