کد خبر 997199
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

. به موجباتِ تعالیِ ساخت ویلا در شمال ، تنوع چشمگیری در مقابلِ نگاهمان قد علم کرده است، در میانِ جستجو های مان برای خرید ویلا، برای این که تلاش مان ابتر و بیهوده  نباشد، گوشه چشمی خواهیم داشت به مقوله قیمت. راستش را بخواهید از دیرباز، قیمت ویلا در شمال، محل بحث و معرکه بوده است. خیل متقاضیان خرید ویلا در شمال، انگاشت مقاله ای با محوریت قیمت ویلا، را ضروری می سازد که ما بدان دست یازیده ایم. بدین واسطه، مایلیم دایره آگاهی مان را بسط دهیم تا جایی که مشمول فاکتور هایی گردد که به خرید ویلای ارزان قیمت می انجامند.

قیمت بالا، ما را در تنگنای خرید ویلا، قرار می دهد

آگاهی از عواملی که نوسان قیمت را به همراه خواهند داشت، دست کم یک ارمغان پرسود دارد و آن هم این که توفیق رفیق مان می شود و خرید ویلای ارزان عایدمان می گردد که به نوبه خود نیکوست. عوامل زیادی هستند که در قیمت ارزان، فرصت تجلی می یابند یا به زبان خودمانی موجبات تغییر قیمت را فراهم می سازند. زمانش فرارسیده تا ترازویِ سنجش را بر مدارِ قیمت بنا نهیم و به دنبالِ کشفِ ویلا های ارزان در شمال، برآییم.

فاصله نجومی عرضه و تقاضا!

بررسی بازار ویلای شمال، از یک فاصله نجومی خبر می دهد بطوری که تقاضا برای ویلا دائما رو به رشد است و عرضه ویلا سوار بر ریلِ نزول. به فراخور این مسئله، برقراری تعادل، همان نقطه عطفی است که فعالان بازار مسکن و ویلا، بدان تأکید ورزیده اند و همواره ضرورتش را یادآور شده اند.

خرید ویلا ارزان قیمت در شمال و خرید زمین در شمال با قیمت ارزان، اگرچه فی نفسه دشوار نیست اما طالبِ آشنایی با برخی نکات است، فروشندگان ویلا و مشاوران املاک در راستایِ نیل به این هدف، تمهیداتی اندیشیده اند که پیش فروش ویلا، فروش اقساطی ویلای شمال، فروش ویلای وامدار و یا حتی معاوضه ویلا با ماشین از برخی نمونه های موجودند. تجربه ثابت کرده است، موقعیت مکانی ویلا، مهم ترین متغیری است که به قیمت ارزان ویلا منتهی خواهد شد. انتخاب یک منطقه مکانی مناسب به مزایایِ عدید ختم می شود:

-         بستری مهیا می کند برای زندگی آرام و بی دغدغه در شمال.

-         امنیت را به عنوانِ مهم ترین دستاورد، ارزانی می کند و عیارِ ویلا را به سمتِ کمال سوق می دهد.

-         با گذشت زمان، ارزشِ واقعی اش فزونی می یابد که در نوعِ خود نیکو و ارزنده است.

-         بهترین تعبیر از سرمایه گذاری است.

-         مصداقی است از "با یک تیر دو نشان زدن"، ویلا و اقامتگاهی برای زندگی در شمال ترتیب می دهد و به عنوانِ یک سرمایه ملکی، در طولانی مدت با رشدِ فزاینده قیمت، توأم خواهد بود.

-         سبب ساز خرید ارزان ویلا در شرایط فعلی است و مسببِ فروش گران ویلا در آینده ای نزدیک.

بر سر گزینه آخر، مکثِ کوتاهی می کنیم تا مضمونش دقیق تر عیان شود.

مفهوم سرمایه گذاری در شمال زیر ذره بین می رود

خرید ویلای ارزان قیمت در شمال ایران
خرید ویلای ارزان قیمت در شمال ایران

اگر خبرگزاری ها را رصد کرده باشید حتما "طبیعتِ دست نخورده"، در نگاهتان، عبارتِ آشنایی است. طبیعت دست نخورده به طبیعتِ دستکاری نشده ای، اطلاق می شود که کماکان به قوت خود باقی است و مورد هجمه و هجوم انسان ها واقع نشده است. به زعم این که برخی از شهر های شمالی از طبیعت دست نخورده، بی نصیب اند اما شهر هایی چون چمستان و نور ما را به خرید ویلا در قسمتی از این طبیعتِ تازه و دست نخورده دلخوش می سازند.

صحبتِ در گوشی با خریداران ویلای ارزان در شمال

نکات مهم برای خرید ارزان ویلا در شمال

شهر هایِ مزین به طبیعتِ دست نخورده، مملو از ویلا های ارزان قیمت اند. خرید ویلا در چمستان ، نور و محمودآباد، که به طبیعت بکر و دست نخورده، شهرت یافته اند، توصیه می شود که مهم ترین دلیلش قیمت ارزان ویلا در چنین شهرستان هایی است. خرید ویلا در چمستان و شهر های مشابه مازنی، تلاشِ سودمندی است که شما را به بهایِ اندک، صاحب ویلا می کند. صاحب ویلایِ شمال شدن، با چند مفهوم برابری می کند:

-         تفریح و خوشگذرانی در خطه ای که به زیبایی معروف است، اگر نگوییم مهم ترین غایتِ خرید ویلای شمال است اما باید بپذیریم از مهم ترین هاست.

-         سرمایه گذاری (خرید ویلای شمال، سرمایه گذاری را در چشم انداز دارد، همان سودایی که بسیاری از ما در سر می پرورانیم. همان طور که از معنایِ لغویِ سرمایه گذاری بر می آید، سرمایه گذاری با رسیدن به سودِ مناسب در غیابِ مبادرت ورزیدن به کار های صعب و دشوار، برابری می کند).

-         درآمد زایی از دیگر مواردِ اقتباس شده از خرید ویلای شمال است (به پشتوانه خرید ویلای شمال، می توان رهن و اجاره ویلا، را در پیش گرفت. با علم به این موضوع که شمال ایران، خطه پراستقبالی است، می توان هدف از خرید ویلای شمال را درآمد زایی قرار دارد و به رهن و اجاره ویلایِ خریداری شده دست یازید. پیوند ناگسستنی طبیعت و انسان، سبب شده، شمال کشور، نه تنها در ایام تعطیل که در تمامِ روز های هفته، میزبانی مسافران را عهده دار شود و سخاوتمندانه پذیرایِ هزاران انسانی باشد که به شوقِ هم جواری با طبیعت، راهی شمال می شوند. جانِ کلام این که، توریست پذیر بودنِ شمال را می شود به فال نیک گرفت و فرصتِ رقم خورده برای کسبِ درآمد، را غنیمت شمرد و جدی تر آن را دنبال نمود. این نوع درآمد ها می تواند مستمر بوده و یا این که مقطعی باشد که بسته به دیدگاهِ خریدار ویلا، متفاوت خواهد بود. کسبِ درآمد به واسطه دریافت رهن و اجاره، از بی دغدغه ترین شیوه هایی است که مسیر رسیدن به درآمد را کوتاه و هموار می سازد و این مهم ترین حسی است که به موجبات خرید ویلای شمال، فراهم خواهد شد).

بهترین شهر های شمالی برای خرید ارزان قیمت ویلا

باری، بهترین شهر ها برای خرید ویلا در شمال، آن هایی هستند که از قوه به فعل در نیامده اند، به این معنا که قوه و پتانسیل شکوفایی را دارند اما هنوز سرمایه گذاری و ساخت ویلا در آن ها اشباع نشده و مسیر پیشرفت برای شان باز است.

آیا خریدِ ارزان ویلا در شمال، شدنی است؟ اول خونه پاسخ می دهد

گلایه های خریداران ویلای شمال، خلأ های موجود در این مسیر را برجسته ساخت که به موجباتش سایت اول خونه متولد گردید. اول خونه که آوازِ همراهی سر داده، خود را در رساندن خریداران ویلای شمال، به ایستگاه پایانی، متعهد می داند و به موازات این مسئله، رسالتش را در وهله نخست انتشار اطلاعات جامع در این حوزه، عنوان کرده است. تیم اول خونه، تمرکزش را معطوف به نکاتی ساخته است که خرید و فروش ارزان ویلای شمال، می انجامد که دیجیتال مارکتینگ و ارائه خدمات آنلاین، در صدرشان جای دارد.

این محتوا صرفا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس