سردار تنگسیری

فرمانده ندسا گفت: امروز با همت جوانان متخصص کشورمان موفق به تولید انواع سلاح‌های پیشرفته شده‌ایم و از بیگانگان هیچ هراسی نداریم.

به گزارش مشرق، سردار ‌علیرضا تنگسیری‌ در دومین همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که در سینما نفت آبادان برگزار شد، اظهار کرد: همدلی و پیروی از مقام معظم رهبری تنها راه غلبه بر دشمن است.

وی با بیان اینکه اتحاد و همدلی بهترین راه مقابله با زیاده‌خواهی‌های دشمن و اعمال تحریم‌های ظالمانه بر کشور است، عنوان کرد: امروز با عنایت به خداوند و رهبر معزز انقلاب و با تلاش  جوانان متخصص در نیروهای مسلح و سپاه موفق به تولید انواع سلاح‌های پیشرفته شده‌ایم و نگرانی از سمت دشمن نداریم.

بیشتر بخوانید:

تقدیر سردار تنگسیری از عوامل توقیف شناور انگلیسی

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ابراز اینکه "هر روز در حال پیشرفت هستیم و عامل اصلی این پیشرفت حمایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری است"، خاطرنشان کرد: تحریم ظالمانه دشمنان انقلاب فرصتی برای شناخت و خودباوری توان نیروهای متخصص داخلی بود.

دریادار تنگسیری بیان کرد: 40 سال است که با اقتدار مقابل دشمن ایستادگی کردیم و امروز نیز مقابل استکبار جهانی ایستاده‌ایم، تنها ترس ما از برخی عوامل داخلی است و از بیگانگان هیچ هراسی نداریم.

وی خطاب به مسئولین دستگاه‌های دولت تصریح کرد: به مردم ما با اخلاص خدمت کنید و انتظار می‌رود توجه‌ ویژه‌ای به قشر محروم کشور داشته باشید.

وی افزود: دستگاه‌های دولتی به مردم زلزله‌زده و سیل‌زده کشور که در بحران‌های اخیر شغل و زندگی خود را از دست دادند رسیدگی کنند چراکه وظیفه ما کنار مردم بودن و خدمت به مردم است و مسئولین کنار مردم بودن را فراموش نکنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران اظهار داشت: شهدا  ناظر اعمال و رفتار ما هستند و وظیفه ما در مقابل آن‌ها دفاع از آرمان‌های انقلاب و پیروی از مقام معظم رهبری است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی اسکندری US ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
    35 1
    درود بر سپاهیان حزب الله خدا باشماست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس