کد خبر 997187
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
بهزاد داداش زاده

کارشناس فوتبال ایران ضمن انتقاد از نبود هافبک بازیساز در ترکیب پرسپولیس گفت: سرمربی این تیم باید فارغ از اسم‌ها ترکیب تیمش را انتخاب کند.

به گزارش مشرق، بهزاد داداش زاده در خصوص دیدار دوشنبه پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور گفت: پرسپولیس باخت بدی را مقابل سپاهان تجربه کرد که می تواند برای این تیم در ادامه بازی هایش مشکل ساز شود.

کارشناس فوتبال ایران افزود: تیمی که مدافع عنوان قهرمانی است نباید پس از بردی که در دربی کسب کرد با استراتژی اشتباه به مصاف سپاهان می رفت. روند پیروزی ها در فوتبال امروز دنیا نقش پررنگی در حفظ روحیه یک تیم دارد. پرسپولیس باید ماشین سازی را ببرد تا دچار بحران نشود.

وی درباره دلایل باخت این تیم مقابل شاگردان امیر قلعه نویی تاکید کرد: به نظرم پرسپولیس تنها با کمبود هافبک بازیساز در تاکتیک خودش مواجه شده بود  اما مهم ترین عاملی که باعث شکست تیم شد عدم تمرکز بازیکنان مخصوصا علیرضا بیرانوند در زمین مسابقه بود. آنها اسیر حاشیه های این بازی شده بودند.

بیشتر بخوانید:

برانکو آماده رفتن به تیم جدید

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: بیرانوند بهترین دروازه بان آسیاست اما او تمرکز نداشت و نمی دانست باید چه رفتاری داشته باشد. او در گل اول که کی‌روش استنلی از راه دور به ثمر رساند مقصر نبود اما در گل دوم بدون شک همراه با شجاع خلیل زاده اشتباه کردند.

وی درباره اخطارهای بی مورد بازیکنان پرسپولیس نیز صحبت کرد و گفت: بازیکنان پرسپولیس راه را برای اعتراض به داور اشتباه می روند. آنها به جای اینکه بخواهند روی داور فشار بیاورند با فریادهای بیهوده، خودشان را عصبانی می کنند و دست به بازی هیجانی می زنند.

داداش زاده با اشاره مجدد به اهمیت بازی پرسپولیس با ماشین سازی در جام حذفی افزود: پرسپولیس باید تا اینجای فصل حداقل ۱۰ الی ۱۲ امتیاز می گرفت اما مقابل تراکتور و سپاهان باخت تا از مدعیان قهرمانی عقب بماند. تیمی که مدافع قهرمانی است باید هوشیارانه بازی کند. حالا هم این تیم برای جبران اشتباهات خود در دیدار با سپاهان نیاز به بردن ماشین سازی دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آنچه در پرسپولیس باید مورد توجه کادر فنی قرار بگیرد این است که ترکیب اصلی را با توجه به اسم بازیکن وارد زمین نکند. ضمن اینکه علی علیپور واقعا ضعیف شده است و باید تمرینات ویژه ای را برای او در نظر بگیرند تا باز هم بتواند برای پرسپولیس گلزنی کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس