ارز نمایه

متقاضیان دریافت ارز اربعین به نرخ بازار ثانویه صرفاً با در دست داشتن کارت ملی و گذرنامه می‌توانند به صرافی بانک های منتخب مراجعه و ارز مورد نیاز خود را تا سقف ۱۰۰ یورو یا معادل آن دریافت کنند.

به گزارش مشرق، رییس کانون بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری خصوصی تاکید کرد: دریافت ارز اربعین نیازی به ثبت نام در سامانه سنا توسط زوار ندارد.

بیشتر بخوانید:

حضور ‌۳میلیون ‌زائر ‌از ایران در ‌اربعین

کوروش پرویزیان درباره نحوه تامین ارز برای زائرین اربعین، اظهار داشت: زوار اربعین برای دریافت ارز ، مدارک مورد نیاز را به شش بانک و صرافی‌ها ارائه کنند.

وی با بیان اینکه، زائران باید برای دریافت ارز اربعین مدارک  مورد نظر مانند گذرنامه و کارت ملی را به شعب و یا صرافی ها ارائه کنند، تصریح کرد:شعب و صرافی‌ها عملیات داخلی را انجام می‌دهند.

به گفته وی، بر اساس برنامه ریزی ها به زوار اربعین ۱۰۰ یورو یا معادل آن پرداخت می‌شود. روز گذشته پرویزیان در حاشیه همایش تامین مالی صادرات عنوان کرده بود، زائران برای دریافت ارز اربعین باید در سامانه سنا ثبت‌نام و سپس به صرافی بانک‌های منتخب مراجعه کنند.

 ایبنا در خبری اعلام کرد: رییس کانون بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری خصوصی تاکید کرد: دریافت ارز اربعین نیازی به ثبت نام در سامانه سنا توسط زوار ندارد.

کوروش پرویزیان درباره نحوه تامین ارز برای زائرین اربعین، اظهار داشت: زوار اربعین برای دریافت ارز، مدارک مورد نیاز را به شش بانک و صرافی‌ها ارائه کنند.

وی با بیان اینکه، زائران باید برای دریافت ارز اربعین مدارک  مورد نظر مانند گذرنامه و کارت ملی را به شعب و یا صرافی ها ارائه کنند، تصریح کرد:شعب و صرافی‌ها عملیات داخلی را انجام می‌دهند.

به گفته وی، بر اساس برنامه ریزی ها به زوار اربعین ۱۰۰ یورو یا معادل آن پرداخت می‌شود.

روز گذشته پرویزیان در حاشیه همایش تامین مالی صادرات عنوان کرده بود، زائران برای دریافت ارز اربعین باید در سامانه سنا ثبت‌نام و سپس به صرافی بانک‌های منتخب مراجعه کنند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبداله رزق خواه IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
    0 0
    ۱۰۰دلار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس