پوران درخشنده

با یک میلیارد و دویست میلیون تومان هم سر پروژه نمی‌آید، من نمی‌دانم این دستمزدها از کجا آمده و اصلا چرا بازیگران باید این مبالغ را دریافت کنند؟

به گزارش مشرق، کارگردان فیلم «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» گفت: افزایش دستمزد بازیگران کاملاً بی منطق و ناعادلانه است، بازیگری تا دو سال پیش با دویست میلیون تومان بازی می‌کرد حالا با یک میلیارد و دویست میلیون تومان هم سر پروژه نمی‌آید، من نمی‌دانم این دستمزدها از کجا آمده و اصلا چرا بازیگران باید این مبالغ را دریافت کنند؟

پوران درخشنده کارگردان سینما گفت: متاسفانه شرایط سینمای ایران طی دو سال گذشته به شکل ناراحت کننده ای پیش رفته است، طی دو سال گذشته بازیگر سالاری و سرمایه سالاری سینما را نابود کرده است.کارگردان فیلم «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» در همین راستا ادامه داد: عده‌ای با پول‌های باد آورده وارد سینما شده‌اند و با ولخرجی‌های بی حساب و کتاب هزینه تولید آثار را بالا برده‌اند، همین عاملی شده تا فیلمسازان مستقل دیگر نتوانند قد راست کنند.

بیشتر بخوانید:

یک خواننده زیرزمینی مبتذلِ دیگر در نوبت اخذ مجوز از وزارت ارشاد/ چرا مافیای موسیقی به دنبال رسمی‌کردن موسیقی رپ است؟ +تصاویر

حامی شماره یک تک‌خوانی زنان برای چه ماموریتی به ایران بازگشت؟ +تصاویر

«امشب اینجا»؛ همراه با زنانی که با دوستِ شوهر خود رابطه دارند! +تصاویر

وی افزایش نجومی دستمزد بازیگران را ناامید کننده خواند و اضافه کرد: افزایش دستمزد بازیگران کاملاً بی منطق و ناعادلانه است، بازیگری که تا دو سال پیش با دویست میلیون تومان بازی می‌کرده، حالا با یک میلیارد و دویست میلیون تومان هم سر پروژه نمی آید، من نمی دانم این دستمزدها از کجا آمده و اصلا چرا بازیگران باید این مبالغ را دریافت کنند؟. بازیگران را با دستمزدهای نجومی به شبکه نمایش خانگی می برند و آن بازیگر با توقع همان دستمزد وارد سینما می شود و همین عاملی شده که ارقام نجومی به دستمزد بازیگران نفوذ کند.

این کارگردان سینما افزود: از نظر من تهیه کنندگان سینما زیر چتر متحدی نیستند، هیچ قانون و قاعده ای وجود ندارد و همین امر باعث شده تا هزینه فیلمسازی سر به فلک بکشد. متاسفانه تعاریف واحدی برای تولید فیلم وجود ندارد، اصلا سینما اینقدر درآمد ندارد که تا این حد در آن خرج می شود، من واقعا نمی‌دانم با چه استدلالی این پول‌ها در سینما خرج می‌شود.

درخشنده با اشاره به بیکار شدن طیف عظیمی از بازیگران سینما خاطرنشان کرد: چرا سینما به این سمت سو رفته که عده ای در همه کارها بازی می کنند و عده ای سالهاست خانه نشین شده‌اند؟. متاسفانه فیلمسازان مستقل در جریان ورود پول های باد آورده به سینما له شده اند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • صالح IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    6 0
    تعجب می کنین؟ 1.2 میلیارد رو مگه شما پیشنهاد ندادین برای سرکار؟ خب یکی هم هست مثل شما یه کم بیشتر پیشنهاد داده... پس مبینین این پیشنهادا از جای دوری نیومده... از خودتون شروع میشه...
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    4 0
    به نظر من اگر تهیه کننده وکارگردانی با جیب خودش فیلم می سازد مطمئن باشید که می داند چقدر بدهد وچقدر از ان فیلم عایدش می شود ولی اگر می خواهند از بیت المال چنین پولهایی بدهند وفیلم بسازندچنین پولهایی را ندهند وفیلم هم نمی خواهیم ببینیم
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    4 0
    خانم های مجرد یا مطلقه معمولا خوب نقش می گیرن ! دلیلش ؟؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس