کد خبر 996860
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
ویلموتس ناظم الشریعه

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با فدراسیون فوتبال بلژیک برای برگزاری بازی تیم‌های ملی فوتسال این کشور و ایران رایزنی کرده است.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال ایران اولین مرحله بازی های تدارکاتی خود را برای حضور قدرتمند در جام ملت های آسیا که حکم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰ را هم دارد، در آستاراخان روسیه پشت سر گذاشت.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران برنامه های خود را تا پیش از جام ملت ها به کمیته فوتسال ارائه کرده است. (این لینک) یکی از این برنامه ها مربوط به تاریخ ۱۴ تا ۱۸ بهمن و در آستانه جام ملت های آسیا است که کمیته فوتسال قصد دارد با یکی از کشورهای بلژیک یا فرانسه دیداری را برگزار کند.

بیشتر بخوانید:

یک نفر در فوتبال و فوتسال همه کاره است

نکته جالب توجه این است که مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی تیم فوتسال کشورمان با بلژیک پیش قدم شده است. ویلموتس که تیرماه در یکی از تمرینات تیم ملی فوتسال در سالن کمپ تیم های ملی حاضر شده بود، گفتگویی با سیدمحمد ناظم الشریعه همتای خود در تیم فوتسال ایران داشت. وی در این گفتگو از علاقه مندی هایش به فوتسال گفت و در جریان افتخارات و عناوین تیم ملی قرار گرفت.

در خلال این گفتگوها، مسئولان کمیته فوتسال از ویلموتس درخواست کردند تا در صورت امکان، زمینه دیدار تیم ملی ایران با بلژیک را فراهم کند. ویلموتس هم به این پیشنهاد چراغ سبز نشان داد و آن را با فدراسیون فوتبال بلژیک در میان گذاشت.

در حال حاضر بلژیکی ها اعلام کرده اند بازی در بهمن ماه برای آنها امکانپذیر نیست و خواستار تغییر تاریخ پیشنهادی شده اند. رایزنی ایران و فدراسیون بلژیک ادامه دارد تا دو طرف بر روی یک تاریخ مشخص توافق کنند.

کشور ایتالیا هم یکی از گزینه های کمیته فوتسال برای بازی دوستانه در این تاریخ بود که این کشور پاسخ مثبتی به پیشنهاد ایران نداده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس