پوگبا

پل پوگبا تمایل دارد حقوق او در اولدترافورد دو برابر شود.

به گزارش مشرق به نقل از آاس، نشریه توتواسپورت ایتالیا (حاضر در تورین و نزدیک به باشگاه یوونتوس) مدعی شده که پل پوگبا برای ماندن خود در منچستریونایتد یک شرط تعیین کرده و آن، دو برابر شدن دستمزد او و دریافت سالانه ۳۰ میلیون پوند (۳۴ میلیون یورو) است.

بیشتر بخوانید:

دربی مادرید به سود بارسلونا برنده نداشت

در حالی که پوگبا در تابستان به شدت مورد توجه رئال مادرید و زین الدین زیدان قرار داشت، او با داشتن مذاکره با منچستریونایتد موافقت کرده است؛ باشگاهی که به خوبی می‌داند بهبود شرایط مالی، شاید تنها راه نگه داشتن پوگبا در اولدترافورد باشد.

منچستریونایتد در حال سپری کردن یک فصل سخت دیگر است و شاید در پایان این فصل نیز نتواند در جمع ۴ تیم برتر جدول قرار گرفته و باز هم سهمیه لیگ قهرمانان را از دست بدهد. در چنین شرایطی ترجیح هافبک ۲۶ ساله و فرانسوی جدایی از جمع شیاطین سرخ است، مگر آن که باشگاه راضی شود حقوق سالانه او را تا دو برابر ارتقا دهد.

پوگبا که تا سال ۲۰۲۱ با منچستریونایتد قرارداد دارد، در تابستان از تمایل خود برای تجربه چالشی جدید سخن به میان آورد، آن هم در حالی که زین الدین زیدان هرگز علاقه خود به هموطنش را پنهان نکرده است.

با درخواست ویژه زیدان، مذاکراتی میان دو باشگاه انجام گرفت اما رئال اصلا تمایلی به پرداخت مبلغ مورد نظر منچستریونایتد، ۱۶۰ میلیون پوند نداشت. منچستر قیمت درخواستی خود را پایین نیاورد و در این میان برای خود فرصتی خرید تا بتواند پوگبا را به ماندن راضی کند. اما با این حال علاقه زیدان به پوگبا هنوز هم به قوت خود باقی مانده و از بین نرفته است.

با در نظر گرفتن جایگاه تضعیف شده یونایتد در میان دیگر بزرگان اروپا، بعید به نظر می‌رسد که منچستر بتواند صرفا با دلایل فوتبالی پوگبا را به تمدید راضی کند و در این میان مسائل مالی تنها اهرم باقی مانده در دستان سران یونایتد به نظر می‌رسد. 

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس