نادر طالب‌زاده - نمایه

طالب زاده تاکید کرد که آمریکا با تمام مهمانانی که به این اجلاس دعوت شده‌اند،تماس گرفته و آنها را تهدید کرده که در این کنفرانس حضور نداشته باشند.این موضوع نشان می‌دهد که ما در مسیر درستی قدم برمیداریم.

سرویس جهان مشرق - نادر طالب‌زاده دبیر همایش افق نو که این روزها در بیروت پایتخت لبنان برگزار می‌شود، در گفتگو با پایگاه خبری بیروت تایم، اهمیت برگزاری این کنفرانس در لبنان و اهمیت مناقشات انجام شده در این زمینه را مورد بررسی قرار داد. این کنفرانس که در آن تعدادی از نخبگان اروپایی، غربی و آمریکایی شرکت داشتند، به گفته طالب زاده در مکان مناسب خود یعنی بیروت برگزار می‌شود. 

بیشتر بخوانید:

مهمان برزیلی افق نو: آمریکا به ایران حمله کند پایگاه‌هایش در خاورمیانه خاکستر می‌شوند

وحشت مقامات آمریکایی از برگزاری کنفرانس «افق نو»

عکس/ اختتامیه کنفرانس افق نو در بیروت

استاد سابق دانشگاه کانادا: دنیا باید ایران را به عنوان یک قدرت بپذیرد

مهمان یمنی افق نو: شناخت امام خامنه‌ای نعمت بزرگی است

فیلسوف روس: کنفرانس «افق نو» عین انتظار فرج است +تصاویر

وی به تاریخ تحریم این کنفرانس و شخصیت‌های شرکت کننده در آن توسط دولت آمریکا اشاره کرده و گفت که این اتفاق بدون ارائه هیچ گونه دلیل حقوق بشری و تنها با طرح این ادعا که همایش مذکور بخشی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، صورت گرفت. این در حالی است که  نویسندگان و فعالان مسائل سیاسی در آمریکا و اروپا، موضوع تاثیر اسرائیل بر دولت آمریکا را در این اجلاس مورد مناقشه و بررسی قرار می دهند.

همچنین در این همایش شکل‌گیری حزب الله لبنان و حوادث ۱۱ سپتامبر و  تاثیر رسانه‌های آمریکایی و اروپایی در شستشوی مغزی افکارعمومی مورد بررسی قرار گرفت. همین موضوع خشم حامیان آمریکا و رژیم صهیونیستی را به دنبال داشته و به همین علت شدیدترین تحریم‌ها ضد این کنفرانس اعمال شده و سازماندهی کنندگان ‌آن را هم ردیف تروریست‌های بین‌المللی قرار داده است.

طالب زاده تاکید کرد که علت برگزاری این کنفرانس در بیروت این بود که اگر لبنان میزبان این کنفرانس باشد، دشمن صهیونیستی تا حد بی نهایتی عصبانی خواهد شد.

وی  در پاسخ به اینکه آیا نتایج مورد نظر این کنفرانس محقق شده است یا نه، تاکید کرد که یکی از اهداف این کنفرانس ایجاد تریبونی خاص برای جمع‌آوری گروه های مقاومت بود که مخالف آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

وی افزود که لبنان یکی از کشورهای پیشرو در این زمینه است و اگر ایران و لبنان بهترین جا برای برگزاری این کنفرانس نباشند، یکی از بهترین‌ها هستند. لبنان رسانه‌های خلاق و خوبی دارد و فرهنگ‌های متعدد و امکانات بالایی در آن وجود دارد.

طالب زاده تاکید کرد که آمریکا با تمامی مهمانانی که به این اجلاس دعوت شده بودند، تماس گرفته و آنها را تهدید کرده که در این کنفرانس حضور نداشته باشند. این موضوع نشان می‌دهد که ما در مسیر درستی قدم برمیداریم. این موضوع بخشی از فعالیت‌های سازمان های غیردولتی است.

وی تاکید کرد که باید نمونه‌هایی از فعالیت‌های اینچنینی بین لبنان و پایتخت‌های دیگر منطقه ایجاد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • فقط حزب الله IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    9 4
    آمریکا غلط کرده که تهدید کرده مهمانان افق نو را. ماآمریکا را زیر پای خود له می کنیم……….
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      4 1
      حاجی رحم کن
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    6 3
    جناب طالب زاه دست مریزاد
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    3 2
    دم امریکا گرم
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    5 4
    آمريكا بيكار است كه يك كنفرانس بي اثر درپيت را تهديد كند
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
      2 0
      سخن تو هم ارزنی نمی ارزددرپیتی هست
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    0 4
    یه خبر میدم به همه مردم دنیا بگید تا بدونن آمریکا بخواد دست از پا خطا کنه نابودش میکنیم
  • DE ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    2 3
    مرگ بر امریکا و هر چی امریکائی حرومزاده و کثیف هستش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس