شهرک صهیونیستی

رژیم صهیونیستی برای هر چه شبیه‌ترین کردن محیط آموزشی نیروهای خود به روستاهای جنوب لبنان، عکس دبیرکل حزب‌الله به همراه پرچم این جنبش را نیز در مکان آموزش نظامیان صهیونیست نصب کرد.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی برای اینکه منطقه آموزش نظامی نیروهای خود را هر چه بیشتر به مناطق جنوبی لبنان شبیه کند، اولا مکان آموزش نیروهای خود را در نزدیک‌ترین نقطه به لبنان قرار داده و علاوه بر این، در منطقه‌ای از شهرک صهیونیستی «الیاکیم» (در مرز لبنان) پرچم‌های حزب‌الله و عکس «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله را نصب کرده است.

بیشتر بخوانید:

حزب‌الله ۱۳۰ هزار موشک و راکت دارد

مهمان یمنی افق نو: شناخت امام خامنه‌ای نعمت بزرگی است/نمی‌گذاریم عربستان یک اسرائیل عربی شود

بر اساس گزارش وبگاه «لبنان ۲۴»، ارتش رژیم صهیونیستی معتقد است این اقدامات در برهه فعلی برای بهبود آمادگی جنگی افسران و یگان‌ها مفید است.

این اقدامات پس از  پاسخ حزب‌الله به تجاوزهای رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد. حزب‌الله هجدهم شهریورماه یک پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی را در آسمان لبنان هدف قرار داد.

 اقدام مذکور پس از آن انجام شد که این رژیم در سوم شهریور دو پهپاد به ضاحیه بیروت فرستاد و حزب‌الله اعلام کرده بود پاسخ آن را خواهد داد. 

حزب‌الله همچنین در پاسخ به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی یک خودروی زرهی این رژیم را در نزدیکی شهرک آویویم هدف قرار داد تا معادله بازدارندگی خود را تثبیت کند. 

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
    6 0
    بعد از آزاد سازی آن مناطق کار نصب یه پرچم کمتر کار ما را راحت تر کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس