کد خبر 996692
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
زرینچه

جواد زرینچه، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت که به خاطر رفتاری که مرتضی تبریزی در دیدار با ذوب‌آهن اصفهان انجام داد، از جامعه فوتبال عذرخواهی می‌کنیم.

به گزارش مشرق، جواد زرینچه درباره رفتار مرتضی تبریزی در بازی استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: هیچ تصمیمی برای رفتار این بازیکن نگرفته‌ایم. تبریزی گفته است عصبانی بودم که کلمن آب را شوت کردم، اما همه‌ی ما از بازیکن گرفته تا کادر فنی و سرپرست تیم مسئول رفتار خودمان هستیم. اگر قرار باشد به هر اتفاقی که برای ما ناخوشایند است، عکس‌العمل نشان بدهیم، به جز اینکه بازیکن و مجموعه آسیب ببیند، چیز خاصی ندارد. همه از کادر مدیریتی، کادر فنی، بازیکنان و خودم به عنوان سرپرست تحت فشار هستیم و اگر قرار باشد رفتارمان را کنترل نکنیم، مشکلات بیشتر می‌شود. با عصبانیت که چیزی حل نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

تاثیرگذارترین و خشن‌ترین بازیکن استقلال

به خاطر رفتار تبریزی از جامعه فوتبال عذرخواهی می‌کنیم
«به خاطر این رفتار، باید از جامعه فوتبال‌مان عذرخواهی کنیم.» وی با بیان این جمله افزود: ما فوتبالی‌ها باید هوای فوتبال را داشته باشیم و مسائل اخلاقی را رعایت کنیم. من تبریزی را درک می‌کنم، اما باید یاد بگیریم بزرگ شویم. در این شرایط است که بزرگی‌ خودمان را نشان می‌دهیم. درگیری و ناراحتی برای هر فردی پیش می‌آید. در این مدتی که خدمت این آقایان بودیم، تبریزی یکی از بازیکنان با اخلاق و با انضباط تیم بوده است. هواداران نیز به جای اینکه آرامش را برهم نزنند، علیه بازیکن شعار سر دادند؛ بازیکن هم نمی‌تواند خودش را نگه دارد.

گفتند زرینچه عین خیالش نبوده و آب می‌خورد
سرپرست تیم فوتبال استقلال با اشاره به حواشی‌های بازی با ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: برای تعویض مهدی قائدی به جای محسن کریمی هیاهوی زیادی ایجاد کرده و گفتند زرینچه با وجود اینکه تعویض دیر انجام شد، عین خیالش نبود و روی نیمکت آب می‌خورد. جریان به این شکل بود که کریمی آن طرف زمین افتاده و داور بالای سر او بود. برگه تعویض را نوشته و منتظر بودیم داور چهارم به داور وسط اعلام کند. اعتراض مربی ما به کمک داور بود که چرا پرچم نزده است که تعویض انجام شود. اعتراض مربی استقلال به سرپرستی نبود.

آدم‌های مریض زیادی در شبکه‌های مجازی هستند
زرینچه ادامه داد: آدم‌های مریض در شبکه‌های مجازی زیاد هستند. تجربه من نشان داده که استقلال برای موفقیت نیاز به آرامش هوادارانش دارد. تا آنها آرامش نداشته باشند، نمی‌توانیم نتیجه بگیریم. آن استقلالی‌هایی که مدعی هستند استقلالی بوده که قطعا نیستند، در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی دست از دشمنی بردارند. یک روز باشگاه را می‌زنند، یک روز زرینچه را و روز دیگر فتحی را. استقلال شدیداً نیاز به آرامش دارد تا در مسیر درستی پیش برود. باشگاه تاکنون به تعهداتش عمل کرده و تنها به خاطر بدشانسی نتیجه نگرفته است. ما در بیشتر بازی‌ها جلو بودیم و در نهایت مساوی کردیم. برای آخرین بار می‌گویم تغییرات در استقلال از کادر فنی گرفته تا بازیکنان زیاد بوده و نیاز به زمان داریم. متأسفانه این زمان به حاشیه‌ها نیز دامن زده است. به عنوان سرپرست تیم می‌گویم تیم‌مان در حال پیشرفت است. کادر فنی، امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه خوب کار کرده‌اند و در این مقطع فقط به آرامش نیاز دارند. اگر هواداران به تیم آرامش بدهند، مطمئن باشید پشت سر آن موفقیت خواهد بود.

بازیکنان ما در دربی مشکلی نداشتند بخواهیم آنها را جدا کنیم!
وی در واکنش به این سؤال که برخی افراد موفقیت پرسپولیس را به حضور کریم باقری روی نیمکت این تیم ارتباط داده‌اند و معتقدند استقلال چنین فردی را ندارد، گفت: باقری در کادر فنی پرسپولیس است و من سرپرست تیم استقلالم. در صحنه‌ای از دربی که میان بازیکنان شلوغ شد، کادر فنی باید دخالت می‌کرد. بازیکنان ما مشکلی نداشتند که بخواهیم آنها را جدا کنیم. مشکل از بازیکنان حریف بود و باید یک نفر آنها را جدا می‌کرد. بازیکنان ما باانضباط و باتربیت هستند!

اشتباهات داوری علیه استقلال یکی دو بازی نیست
سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد اعتراضات به داوری‌ها تصریح کرد: درباره داوری‌ها چه چیزی بگویم؟ حرفی نزنیم، بهتر است. اشتباهات داوری برای یکی دو بازی نیست. ما پنج بازی انجام داده‌ایم، بروید مشکلات داوری این دیدارها را بررسی کنید. همان‌طور که ما تلاش می‌کنیم روز به روز بهتر شویم، داوران هم تلاش کنند تا بهتر قضاوت کنند.

امیدوارم آقایی هم بخشیده شود
زرینچه در مورد وضعیت انضباطی میلاد زکی‌پور و سجاد آقایی یادآور شد: زکی‌پور با کادر فنی جلسه برگزار و روز گذشته با تیم تمرین کرد. آقایی نیز با کادر فنی صحبت کرد، اما تمرین نکرد. امیدوارم این بازیکن نیز بخشیده شود.

دغدغه اصلی ما حمایت است
وی با اشاره به دغدغه بازیکنان و کادر فنی استقلال گفت: دغدغه اصلی ما حمایت است. بازیکنان ما بد نیستند و نیاز به زمان دارند. استقلال در بازی با ذوب‌آهن نشان داد که پیشرفت کرده است. ما کمی بدشانس بوده‌ایم و امیدوارم بدشانسی دست از سر ما بردارد. ما نیاز به حمایت هواداران واقعی داریم. آنها بدانند خیلی از بازی‌های لیگ باقی مانده است و جام حذفی و آسیا را نیز داریم. با به حاشیه بردن زرینچه، بازیکنان و تیم جز اینکه به استقلال آسیب بزنیم و دشمنی‌مان را ثابت کنیم، فایده‌ای ندارد. اگر استقلالی هستید، واقعا ثابت کنید.

آدم سیاه‌بازی نیستم و مشکلی با استراماچونی ندارم
سرپرست تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: آقایان هوادار، زرینچه آدم سیاه‌باز نیست و آدم صاف و درستی است. من سیاه‌بازی برخی افراد در شبکه‌های مجازی را بلد نیستم. دوران بایگری‌ام صاف و ساده بودم و الان هم همان رفتار را دارم. اگر ایرادی باشد، استراماچونی و مدیریت باشگاه از من ایراد خواهند گرفت. مشکلی بین من با استراماچونی یا فتحی نیست. همه‌ی ما کنار استقلال هستیم. آنهایی که دنبال حاشیه‌سازی بوده و می‌خواهند فضای استقلال را مسموم کنند، دنبال چیزهای دیگری بروند. لطفاً به بازیکنان ما نیز گیر ندهید و اجازه دهید کار خودمان را بکنیم. امیدوارم در ادامه نتایج خوبی کسب کرده و آنها را تقدیم هواداران واقعی استقلال کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس