کد خبر 996565
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
شهدای نظرآباد

شهردار نظرآباد گفت: کنون وظیفه ماست که یاد و نام شهدا را در جای جای شهر قراردهیم تا بدانیم به پشتوانه خون چه عزیزانی به راحتی در این کوچه و خیابان ها قدم می زنیم.

به گزارش مشرق، مجتبی عسگری شهردار نظرآباد گفت: شهدا مظهر اقتدار، امنیت و آرامش ما هستند. ما این امنیت و آرامش را مدیون خون شهیدان هستیم. شهدا با رشادت و ایثارگری های خود باعث شدند که امروز ما در شهرها و روستاهای خود در کمال امنیت به زندگی مان بپردازیم.

وی افزود: تصاویر شهدای نصب شده در شهر زینت بخش شهرمان هستند و با توجه به اینکه در چند نقطه از شهر شاهد آن بودیم که تابلوهای مزین به تمثال شهدا و کوچه و خیابان هایی که منقش به نام شهدا بودند به لحاظ نحوه نصب و دید در شرایط مناسبی قرار ندارند و از این رو با اتخاذ تصمیم و اقدام عملی، این تابلو ها مورد ترمیم و بهسازی قرار گرفتند.

عسگری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره شهدای مدافع حرم تصریح کرد: شهدای مدافع حرم دارای ویژگی های خاصی هستند، شهدایی که امروز از همه چیزشان گذشتند و در غربت و مظلومیت از اسلام و انقلاب دفاع کردند و اکنون وظیفه ماست که یاد و نام شهدا را در جای جای شهر قراردهیم تا بدانیم به پشتوانه خون چه عزیزانی به راحتی در این کوچه و خیابان ها قدم می زنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
    0 0
    دم این شهردار گرم . شهرداری منطقه 1 تهران یاد بگیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس