ترامپ نمایه

رئیس‌جمهور آمریکا جمعه در جمع سران سازمان‌های یهودی گفته اقدامات او علیه ایران حائز بیشترین اهمیت برای رژیم صهیونیستی است.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا جمعه گفته اقدامات او علیه ایران برای رژیم صهیونیستی بیشترین اهمیت را دارند. 

به نوشته پایگاه خبری «جوئیس‌اینسایدر» ترامپ در این همایش گفت اقداماتی که او از زمان ورود به کاخ سفید علیه ایران انجام داده از بیشترین اهمیت برای اسرائیل برخوردار است. 

بیشتر بخوانید:

ترامپ: تحریم‌ها علیه ایران را لغو نمی‌کنم

طبق این گزارش، ترامپ در سخنانی که احتمالاً به گفت‌وگوی خودش با «ییزرائیل کاتص»، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اشاره داشت گفت: «این هفته با یکی از دوستانم صحبت کردم. از او پرسیدم کدام کاری که من انجام دادم برای شما مهم‌تر بود: منتقل کردن سفارت آمریکا به اورشلیم (بیت‌المقدس) یا به رسمیت شناختن [حاکمیت اسرائیل] بر بلندی‌های جولان. گفتم از نظر شما کدام یک از این دو مورد مهم‌تر بودند؟ اورشلیم یا بلندی‌های جولان؟»

ترامپ در ادامه گفت: «او گفت، هیچکدام. مهم‌ترین کار، کارهایی است که شما درباره ایران انجام دادید. گفتم، می‌دانی، هیچ‌وقت اینطور به قضیه نگاه نکرده بودم ولی با شما موافقم.»

ترامپ در این سخنرانی ۱۲ دقیقه‌ای نامی از «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی یا طرح موسوم به «معامله قرن» به میان نیاورد.

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه درباره ایران هم صحبت کرد. او گفت: «پیشنهاد دادیم گفت‌وگو کنیم. من خویشتنداری به خرج داده‌ام و امیدوارم که ایران هم به طریق مشابه، صلح را انتخاب کند.»

وی در ادامه گفت: «نمی‌توانم دقیقاً به شما بگویم چه پیش خواهد آمد، ولی کاملاً آماده‌ایم... اوضاع رو به راه خواهد شد. نمی‌توانم بگویم دقیقاً چطوری و چرا، ولی رو به راه می‌شود، چون همیشه اینطور است. من عادت دارم کارها را هر طور که شده رو به راه کنم.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
    0 0
    ترامپ اگه خودتو بکشی هم نمیتونی برای یه رژیم جعلی شناسنامه بگیری.
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
    0 0
    بااین همه اهن وتولوپ و اداواصول قلدرانه !خوب برای صهیونیستهاوآیپک مثل سگ پاسوخته دم تکون میده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس