سندرز نمایه

برنی سندرز، سناتور و نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از تلاش‌ها برای استیضاح دونالد ترامپ حمایت کرد.

به گزارش مشرق، برنی سندرز، سناتور و نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از تلاش‌ها برای استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا حمایت کرد.

بر این اساس، برنی سندرز با انتشار پیامی ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود تاکید کرد: من در گام نخست می‌خواهم از افشاکننده مکالمه تلفنی ترامپ و رئیس جمهور اوکراین تشکر کنم. ترامپ اقدام این افشاگر را خیانت آمیز خوانده است در حالی که اقدامات خیانت آمیز را رئیس جمهور انجام داده است که تلاش داشته قانون اساسی آمریکا را تضعیف کند.

بیشتر بخوانید:

برنی سندرز: حمله به تأسیسات نفتی عربستان، حمله به آمریکا نیست

پاسخ تند سندرز به ادعای پمپئو علیه ایران

سندرز افزود: ترامپ تصور می‌کند بالاتر از قانون است و به همین دلیل من معتقدم تحقیقات برای استیضاح او باید هرچه سریعتر انجام شود.

به تازگی تعدادی از افشاگران ناشناس اعلام کردند ترامپ در چندین تماس تلفنی با  ولادیمیر زلنسکی، همتای اوکراینی خود خواستار تسریع تحقیقات درباره فساد مالی پسر جو بایدن شده است. به دنبال این خبر، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد این مجلس بررسی رسمی استیضاح ترامپ را به اتهام نقض قسم خود آغاز می‌کند.

یک افشاگر در ابتدا فاش کرد رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگویی تلفنی با رئیس‌جمهور اوکراین خواهان تحقیقات در خصوص جو بایدن و پسرش شده است. روز گذشته سرانجام دولت ترامپ با فشار اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا تصمیم گرفت متن این مکالمه تلفنی را منتشر کند و در اختیار عموم قرار دهد.

در پی این رسوایی ۲۱۹ نماینده دموکرات روز چهارشنبه به همراه یک نماینده مستقل به اجماع خواهان استیضاح و تحت پیگرد قرار دادن ترامپ شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس