کد خبر 996364
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
عکس/ جدال سپاهان مقابل پرسپولیس

با شکست پرسپولیس مقابل سپاهان تعدادی از رکوردهای خوب این تیم از بین رفت.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در فصول اخیر رکوردهای خوبی در لیگ برتر از خود به جای گذاشته است. پس از جدایی برانکو از جمع سرخپوشان قابل پیش‌بینی بود که به این رکوردها خدشه وارد شود هرچند که پرسپولیس در لیگ نوزدهم از نظر نتیجه‌گیری چندان بد عمل نکرده ولی با شکست برابر سپاهان، برخی از رکوردهای خوب این تیم از بین رفت.

بیشتر بخوانید:

مشکلات تیم کالدرون

سپاهان که از قطب‌های فوتبال ایران محسوب می‌شود مدتها بود که توفیقی برابر پرسپولیس نداشت. آخرین پیروزی آنها به دیدار رفت لیگ پانزدهم برمی‌گشت و پس از آن طلایی‌پوشان در مجموع ۸ دیدار لیگ و حذفی موفق به شکست پرسپولیس نشده بودند که در بازی روز گذشته توانستند این طلسم را بشکنند. 
امیر قلعه‌نویی در استادیوم آزادی وضعیت مشابهی داشت. این مربی برای آخرین بار در لیگ یازدهم با تراکتورسازی پرسپولیس را در آزادی شکست داده بود و در ۱۰ مصاف گذشته توان غلبه بر پرسپولیس را نداشت. قلعه‌نویی با سپاهان دیروز در شرایطی با ۲ گل برابر پرسپولیس به برتری دست یافت که در ۱۰ رویارویی قبلی در آزادی در مجموع ۲ گل زده بود.

پرسپولیس اما تنها در برابر قلعه‌نویی شکست‌ناپذیر نبود و غلبه بر این تیم در حضور هواداران پرشورش کار ساده‌ای به شمار نمی‌رود. آخرین شکست خانگی پرسپولیس به فروردین ۹۷ و هفته‌های پایانی لیگ هفدهم باز می‌گردد که پرسپولیس مغلوب شاگردان علی دایی در سایپا شد و با شکست پرسپولیس مقابل سپاهان این طلسم ۱۸ ماهه نیز شکسته شد.
سرخپوشان در فصول اخیر شکست‌های کمی متحمل شدند و همین باختها نیز با حداقل اختلاف بوده است. آخرین باری که پرسپولیس در لیگ با اختلاف بیش از یک مغلوب شد به هفته بیست و هشتم لیگ پانزدهم باز می‌گردد که با ۲ گل برابر نفت تهران شکست خورد. باختی که به قیمت از دست دادن قهرمانی این تیم بود. شکست این هفته پرسپولیس باعث شد تا پس از حدود ۴۰ ماه این تیم باختی با اختلاف بیش از یک گل را تجربه کرد.
پرسپولیس در شروع لیگ پس از مدتها مغلوب تراکتور شد و یک رکورد خوب دیگر این تیم نیز از بین رفت. باید دید در ادامه لیگ قهرمان ۳ فصل اخیر می‌تواند رکوردهای خوبی که در ادوار اخیر از خود به جای گذاشته‌اند را حفظ کند یا خیر.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
    0 2
    رکوردهایی که با کمک داوران , وزیر ورزش , کمیته انظباطی و کمیته داوران بدست بیاد دوامی نداره به قول معروف باد آورده را باد می بره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس