کد خبر 996363
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
نیمار

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن امروز در شهر بارسلون به دادگاه می‌رود تا در جلسه رسیدگی به شکایت او از باشگاه بارسا شرکت کند.

به گزارش مشرق، روزنامه مارکا به ورود نیمار به شهر بارسلون برای شرکت در جلسه دادگاهی پرداخته که امروز در این شهر اسپانیایی برای رسیدگی به پرونده شکایت او از باشگاه بارسلونا برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

برد پاریسن ژرمن با درخشش نیمار

نیمار دیروز از پاریس وارد شهر بارسلون شد تا در جلسه امروز دادگاه شرکت کند. نیمار به دلیل شکایت از باشگاه سابقش بارسا به علت اختلافات مالی در این جلسه رسیدگی حضور خواهد داشت. نیمار به دلیل اختلاف مالی علیه بلوگرانا شکایت کرده و مدعی است بخشی از حق و حقوق مادی او مربوط به زمانی که بازیکن این تیم بوده به او پرداخت نشده است.

مارکا می‌گوید این پرونده شکایت یکی از دلایلی بود که بخش عمده هواداران بارسلونا در فصل تابستان مایل نبودند این ستاره برزیلی به تیم‌شان برگردد. بسیاری از نزدیکان بارسلونا از نیمار خواسته بودند برای نشان دادن حسن نیت، از شکایت خود صرفنظر کرده و این پرونده را مختومه اعلام کند. ولی چنین اتفاقی نیفتاد تا نیمار امروز راس ساعت 9:45 دقیقه به وقت محلی در این جلسه دادگاه شرکت کند.

نیمار در شکایت خود از بارسلونا به دادگاهی در این شهر مدعی شده بارسا قسط دوم پاداش او که طبق قرارداد گذشته بین نیمار و باشگاه بارسلونا باید به او پرداخت می‌شده را پس از جدایی از این باشگاه و پیوستنش به پاری سن ژرمن پرداخت نکرده است.

مارکا در گزارش لحظه به لحظه از برگزاری این جلسه اعلام کرده که اولین شخصی که در دادگاه حضور پیدا کرده یوسپ ویوز، سخنگوی هیات مدیره باشگاه بارسلونا به عنوان یکی از نمایندگان این باشگاه بوده است.

مارکا در ادامه گزارش خود می‌گوید که دقایقی بعد وکلای باشگاه بارسلونا هم از مقابل خبرنگاران عبور کرده و در صحن دادگاه حاضر شده‌اند. مارکا در ادامه گزارش خود به نقل از منابعی در داخل دادگاه می‌گوید در حال حاضر دو طرف مشغول مذاکره هستند تا بتوانند به توافقی دست یابند تا منافع هر دو طرف تامین شود. در صورتی که این توافق حاصل نشود دادگاه به صورت رسمی تشکیل جلسه خواهد داد. مارکا می‌گوید با وجود حضور وکلای نیمار، او و پدرش هنوز به دادگاه وارد نشده‌اند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس