کد خبر 996348
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
والیبال

تیم ملی والیبال اسلوونی با یک شگفتی سازی و شکست تیم ملی لهستان، به عنوان نخستین تیم راهی فینال رقابت‌های قهرمانی اروپا رسید.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های والیبال قهرمانی اروپا ۲۰۱۹،‌ تیم‌های اسلوونی و لهستان در نخستین بازی مرحله نیمه‌نهایی مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند که در عین ناباوری تیم اسلوونی توانست دومین شگفتی خود در این رقابت‌ها را رقم زده و با شکست قهرمان جهان، به فینال صعود کند.

بیشتر بخوانید:

طعنه بازیکن روس به اظهارات ضد ایرانی کوبیاک

در ست نخست این بازی که به میزبانی شهر "لیوبیانا" در کشور اسلوونی برگزار شد، تیم میزبان تواست ۲۵ - ۲۳ پیروز شود، اما در ست دوم ۲۴ - ۲۶ نتیجه را به تیم قدرتمند لهستان واگذار کرد. در حالی که همه منتظر پیروزی قهرمان جهان در ست‌های بعد نیز بودند، این تیم اسلوونی بود که با عملکردی باور نکردنی در میان هواداران خود ست‌های سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۵ - ۲۲ و ۲۵ - ۲۳ پیروز شد تا در مجموع سه بر یک برنده این دیدار حساس شده و راهی فینال شود.

اسلوونی پیش از این نیز در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها با نتیجه ۳ - ۱ تیم ملی روسیه مدعی عنوان قهرمانی و قهرمان لیگ ملت‌ها را شکست داده بود.

در دومین بازی مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ها،‌ امشب (جمعه) ۵ مهر ماه ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۰ تیم‌های فرانسه و صربستان در شهر پاریس به مصاف یکدیگر می‌روند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
    0 0
    کاپیتان بی تربیت. کوبیاک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس