کد خبر 996247
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳
رونمایی کتاب صوتی نشر جام جم

آیین مراسم رونمایی از مجموعه کتاب‌های صوتی توشه اربعین با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین پناهیان برگزار شد.

به گزارش مشرق، آیین مراسم رونمایی از مجموعه کتاب‌های صوتی توشه اربعین با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین پناهیان برگزار شد.

این مراسم با حضور جمعی از نویسندگان و شاعران با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر محمود اکرامی شاعر و مرثیه سرای اهل بیت، ابیاتی از کتاب صوتی نی‌نامه را برای حاضرین شعر خوانی کرد.

در ادامه حجت الاسلام پناهیان ضمن قدردانی از ایده‌ی تولید کتاب‌های صوتی ویژه‌ی اربعین، بیان کرد: یکی از ویژگی‌های کتاب صوتی این است که چشم را درگیر خود نمی‌کند و فقط گوش انسان را درگیر می‌کند و این ویژگی باعث می‌شود بتوانیم در مسیر، در حال ورزش کردن و در ماشین و ترافیک از محتوای کتاب‌ها بهره‌مند شویم.

وی در ادامه افزود: بسیار ابتکار خوبی است که در این سه روز مسیر پیاده روی تا اربعین، علاوه بر اینکه چشمانمان زیبایی‌های این شکوه و عظمت را می‌بیند گوشمان نیز از محتوای حسینی و عاشورایی بهره‌مند شود.

حجت الاسلام پناهیانهمچنین خاطر نشان کرد: یکی از آسیب‌های اربعین می‌تواند این باشد که آدم به جذابیت‌ها مشغول شود، ولی بهتر است در مسیر حتی در اتوبوس و یا جایی که مستقر می‌شویم با گوش دادن به محتوای کتاب‌های صوتی، سرگرم بیرون نشویم. من امیدوارم با تولید کتاب‌های صوتی مردم علاقه‌ی بیشتری به کتاب پیدا کنند.

در پایان مراسم بخش‌هایی از کتاب صوتی حسین از زبان حسین و عمود ۱۴۰۰ برای حاضرین پخش شد.

مجموعه کتاب‌های صوتی حسین از زبان حسین، عمود ۱۴۰۰، سه‌کاهن، ایستاده در کمند،  یاد یار و دیار، در کنار او فقط تو بوده‌ای، شرمنده رفیق، نی‌نامه؛گنجینه اشعار عاشورایی با صدای شاعر، به همت قناری تولید کننده کتاب‌های صوتی در اپلیکیشن‌های کتاب صوتی عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
    6 0
    متشکرم از استادپناهیان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس