55688_656.jpg

در پیام آیت‌الله خامنه‌ای آمده است: افتخاری است برای کویها و برزنها که نام شهید و عنوان شهادت بر فراز آنها بدرخشد. این موهبت هم‌اکنون در سراسر کشور وجود دارد و باید ادامه یابد.

به گزارش مشرق، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به ‌مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران، تأکید کردند: نام شهید و عنوان شهادت بر فراز کویها و برزنها افتخار و موهبتی برای کشور است که باید ادامه یابد.

ببینید

فیلم/ واکنش خانواده شهدا به حذف نام شهید از کوچه‌ها

فیلم/ گلایه اهالی کوچه‌ای که نام شهیدشان را حذف کردند

فیلم/ بدون نام شهید راه را گم می‌کنیم

متن این پیام که همزمان با مراسم غبار روبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهیدان در سراسر کشور از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران قرائت شد، به این شرح است:

بسمه تعالی

یاد و نام شهیدان مایه‌ی سربلندی ملت و نشانه‌ی راه به سوی پیروزی است. فداکاری شجاعانه‌ی آنان است که عظمت ملتها و عمق مبانی فرهنگی و تمدنی آنان را به اثبات میرساند. همه وظیفه داریم نامهای نورانی شهیدان را تکریم کنیم و عظمت جایگاه آنان را در یادها ماندگار سازیم. افتخاری است برای کویها و برزنها که نام شهید و عنوان شهادت بر فراز آنها بدرخشد. این موهبت هم‌اکنون در سراسر کشور وجود دارد و باید ادامه یابد.

سلام خدا و اولیائش بر شهیدان عزیز.

سیّدعلی خامنه‌ای
۳ مهر ۱۳۹۸

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
    12 45
    شهردار فعلی تهران با دقت بخون این سخن رهبر رو که گوش ندادی حرف اقا رو ,که اقا این صحبت رو بیان نمودند. راستی مطلب شهردار فعلی تهران در تاریخ ماند که ننوشتن نام شهید به دلیل سریع تر خواندن رانندگان بوده؟!؟!؟!!؟!
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
      12 23
      راضی شدین که اقا را با این کارتان ناراحت کردید! دشمن هایی که حتی تحمل اسم شهدا را ندارند چرا باید به عنوان مسول باشن!
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
    9 37
    تشکر
  • بینام IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
    9 40
    آقا جان خدا شما را حفظ کند
  • محمد IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
    0 0
    کسانی که اقدام به حذف کلمه شهید کردند در مالشان شک کنند ...ملت راضی نیست ...مال حرام سرانجام به رویارویی با امام رمان میشود..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس