استقالال ذوب آهن

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: فردا در دیدار مقابل استقلال به پسرم ثابت می‌کنم که چه پدری دارد.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت:در ابتدا به مسعود ابراهیم زاده و محمد باقر صادقی تسلیت می‌گویم. امیدوارم میزبان خوبی برای استقلال باشیم. ما کیفیت خوبی در هفته های اخیر داشتیم ولی به ۳ امتیاز بازی ها نرسیدیم.

بیشتر بخوانید:

استراماچونی: باید با همین بازیکنان به کارمان ادامه دهیم

حدادی‌فر: مساوی به درد ما و استقلال نمی‌خورد

نقشه ویژه استراماچونی مقابل ذوب‌آهن

بازیکن استقلال بازی ذوب‌آهن را از دست داد

وی افزود: استقلال با مربی جوانش خوب کار کرده ولی از نظر من آنها به خاطر تجربه کمشان به حقی که داشتند نرسیدند. من فکر می‌کنم با تفکرات استراماچونی و ما فردا بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

* سربازها بازیکن ذوب آهن هستند

وی درباره اینکه آیا سه بازیکن سربازش را در بازی با استقلال در اختیار دارد یا خیر، گفت: این سه نفر که سربازان تیم ما هستند. هفته پیش هم با ما بودند و باید اعتراف کنم ما ۲۶ بازیکن تاپ و آماده در اختیار داریم. مطمئناً اگر این نفرات به آمادگی ایده‌آل بدنی برسند قطعاً در ترکیب ما حضور خواهند داشت. خوشبختانه خلعتبری را فردا در لیست ۱۸ نفره داریم و خوشحال هستم که او برگشته است. فردا مخلوطی از بنزین سبز و تجربه را در زمین خواهیم داشت و برای دقیقه به دقیقه بازی تصویرسازی کرده‌ایم و برنامه داریم که در چه زمانی اگر بازی مساوی بود برنامه‌ریزی کنیم و حتی اگر جلو یا عقب افتاده چه طراحی داشته باشیم.

* هیچ تیمی نتوانسته از دست ما در برود، سایپا فرار کرد

وی تأکید کرد: هیچ تیمی راحت نتوانسته از دست ما در برود حقیقتاً سایپا هم از دست ما فرار کرد. هفته گذشته کیفیت ما مقابل تراکتور را تماشا کردید و اگر بازیکنان ما همان کیفیت بازی با تراکتورسازی را در بازی فردا داشته باشند نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

* مقابل استقلال همه را داریم

سرمربی تیم ذوب‌آهن با اشاره به اینکه فردا همه نفراتش را در اختیار دارد، گفت: خوشبختانه فردا جزو معدود روزهایی است که همه را در اختیار داریم. خلعتبری برگشته ، ارسلان مطهری به جمع ما اضافه شده و شاید یکی از مشکلات من این بود که ۱۸ بازیکن فردا را انتخاب کنم. مجبور شدم دو جوان را به لیستم اضافه کنم و چهار بازیکنی را خط بزنم که شاید در بازی بعد مقابل پاس هر چهار نفر آنها فیکس باشند. مطهری هم جزو نفرات خوب ما است که اگر فردا روی فرم باشد خیلی به ما کمک خواهد کرد.

* زندگی ام را مدیون استقلال هستم، اما فردا باید این تیم را ببریم

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که مدعی شد شما فردا مقابل تیم سابق‌تان بازی می‌کنید، گفت: من تمام زندگی‌ام را مدیون استقلال هستم. یکی از دلایل استقلالی شدن من نه خانواده‌ام بود ونه پدرم بلکه دلیلش حسن روشن بود و با فوتبال او استقلالی شدم. من هوادار روی سکوی استقلال بودم که برای خودم رؤیاپردازی می‌کردم و ۱۵ سال شماره ۱۰ این تیم را پوشیدم.

من مربی استقلال بودم و روزهای خوبی با این تیم داشتم اما فردا به تنها چیزی که فکر می‌کنم پیروزی سبزقباها هست. شرم و حیای من اجازه نمی‌دهد که چیزی جز برد ذوب‌آهن فکر کنم و انصافاً باید بگویم اصفهان جایی است که در آن آرامش دارم.

شب‌ها فرصت می‌کنم به زاینده‌رود بروم البته اگر آب آن جایی نرود. بخش اعظمی از زندگی‌ام در استقلال گذشته اما فردا می‌خواهم به پسرم بگویم که پدرت چه آدمی بوده است. مطمئن باشید با تمام توان فردا تیمم را به مصاف استقلال می‌فرستم چون مدیون ذوب‌آهن هستم که بعد از یکسری اتفاقات دوباره من را به فوتبال برگرداند.

* مشکلات ذوب آهن ضربات آخر است

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد این تیم طراوت فصل گذشته را نداشته است، گفت: شما در بازی با تراکتور به ورزشگاه آمده بودید؟ نگران نباشید. اگر هم مشکلی وجود داشته به خاطر بی‌دقتی در ضربات آخر بوده است که مقصر آن هم من هستم باید برای بازیکنانم تمرین بگذارم اما شور و اشتیاق در تیم ما موج می‌زند.شاید برای برخی تیم‌ها رویا باشد که ۲۶ بازیکن آماده داشته باشند ولی برای من سخت است که این ۲۶ نفر را تبدیل به ۱۱ بازیکن اصلی کنم. ما با هم غذا می‌خوریم، با هم گریه می‌کنیم، با هم می‌خندیم و با هم موفق می‌شویم.

*فنس‌ها را برداشته اند تا همه به ورزشگاه بیایند

وی در ادامه در خصوص اینکه چه انتظاری از هواداران ذوب‌آهن دارد، گفت: خوشبختانه در بازی‌های گذشته فنس‌ها را برداشته‌اند که هواداران راحت به ورزشگاه بیایند. عده‌ای هم از دور همیشه به ما کمک کرده‌اند ولی امیدوارم فردا زرد و سبز به ذوب‌آهن کمک کند که ورزشگاه پر نشود. اگر این اتفاق نیفتد میهمان می‌تواند استادیوم را پر کند. من فکر می‌کنم با ۱۴ هزار کارگری که اصفهان دارد فردا می‌توانیم پذیرایی ۴-۵ هزار نفر از آنها باشیم.

* اگر VAR بود، ذوب‌آهن آسیایی می‌شد

منصوریان در خصوص اینکه استراماچونی خواستار VAR در فوتبال ایران شده است گفت: فکر می‌کنم اولین کسانی که در این زمینه صحبت کنند ما باشیم. ما نیاز مبرمی به VAR داریم که به هزار دلیل نمی‌توانم دلایل این خواسته را بازگو کنم. خیلی از مربیان سال گذشته به خاطر همین اشتباهات متلاشی شدند. حتی یادم می‌آید چند شبکه تلویزیونی می‌خواستند در ورزشگاه‌ها دوربین خط آفساید نصب کنند که اشتباهات کم شود.

این حق مسلم ما است که از چنین امکاناتی استفاده کنیم. ۲ روز پیش بازی لیورپول و چلسی را دیدم که یک گل این مسابقه به خاطر VAR برگشت و روی بازی تأثیر مستقیم گذاشت. استراماچونی از قلب فوتبال اروپا آمده و شاید برای فوتبال ایتالیا نصب VAR کاری نباشد اما برای ما معضل بزرگی است. این یکی از الزامات فیفا است که لیگ نیمه حرفه‌ای ما باید حداقل آن را رعایت کند. 

* ترجیح می‌دهم ۴ بازیکن نگیرم اما VAR به فوتبال ایران بیاید

وی افزود:‌شنیده‌ام هزینه نصب VAR زیاد است. من ترجیح می‌دهم چهار بازیکن خوب نگیرم ولی این سیستم به فوتبال ایران بیاید. ما اولین باشگاهی بودیم که اعلام کردیم می‌خواهیم این سیستم را در فولادشهر نصب کنیم. باور کنید اگر این سیستم بود سال گذشته ۲۱ امتیاز بیشتر داشتیم و حتی ممکن بود سهمیه بگیریم.

حتی امکان داشت تفکرات کارخانه ذوب‌آهن عوض می‌شد. اما با همه این مشکلات روند ما حمایت از داوران است. متأسفانه یکسری‌ها بیش از حد روی داوری تأثیر دارند و حتی می‌خواهند خودشان سوت را به دست بگیرند و قضاوت کنند. 

* از داور بازی با استقلال خیالم راحت است

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: در بازی اول منصوریان و در بازی دوم تارخ داور ما بود که با وجود اینکه پنالتی صددرصد ما گرفته نشد از آنها حمایت کردم فردا داور با تجربه‌ای مثل حیدری بازی را قضاوت خواهد کرد و من خیالم راحت است که اگر اتفاقی رخ بدهد سهوی خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس