کد خبر 996057
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲
گل گهر سیرجان

کانون هواداران باشگاه گل گهر با همکاری انجمن رفتگران طبیعت سیرجان برنامه هماهنگی را برای گسترش فرهنگ حفاظت از محیط زیست انجام دادند.

به گزارش مشرق، تیم گل گهر سیرجان در پنجمین بازی خودش در لیگ برتر به مصاف نفت آبادان رفت و در نیمه اول نتیجه را یک بر صفر به حریف خودش واگذار کرد.

بیشتر بخوانید:

وضعیت استقلال بدتر شد

ویلموتس؛ مرد نجیب یا بی خیال؟

کانون هواداران باشگاه گل گهر با همکاری انجمن رفتگران طبیعت سیرجان و با شعار "بازی هفته پنجم را با حفاظت از محیط زیست به تماشا خواهیم نشست" یک برنامه زیست محیطی برگزار کردند که در آن  تعداد زیادی از حافظان و دوستداران محیط زیست و فوتبال طی فراخوانی با تحویل دادن ضایعات بازیافتی خود از جمله بطری، کاغذ، و ضایعات پلاستیکی و غیره، بلیط رایگان مسابقه ی فوتبال گل گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان را از سری مسابقات لیگ برتر دریافت کردند.

در این برنامه که در روزهای یکم و دوم مهر در محل پارکینگ شهربازی روبروی مهدیه برگزار شد تعداد زیادی از هواداران تیم گل گهر با استقبال از این فراخوان حوزه هواداری باشگاه با تحویل ضایعات بازیافتی در این طرح محیط زیستی شرکت کردند. همچنین اعضای این انجمن در نظر دارند در پایان دیدار گل گهر و صنعت نفت آبادان نسبت به جمع آوری زباله های سکوی تماشاگران اقدام کنند.

علی قرایی ریاست هیات فوتبال استان کرمان در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان حاضر شد و به تماشای این بازی نشست.

در دقیقه ۲۴ بازی پیمان نامور بازیکن گل گهر در برخورد با بازیکن حریف و در محوطه جریمه نفت آبادان سرنگون شد که در این صحنه داور مسابقه دستور به ادامه بازی داد. در ادامه اعتراض بازیکنان گل گهر باعث شد تا داور به علیرضا ابراهیمی کارت زرد بدهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس