کد خبر 996052
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱
مایک پمپئو

مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا با حضور در جمع اعضای گروهک منافقین و گروهک‌های تجزیه‌طلب در نیویورک سخنرانی کرد و به تکرار ادعاهای بی پایه خود علیه ایران پرداخت.

به گزارش مشرق، «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا با حضور در جمع اعضای گروهک منافقین و گروهک‌های تجزیه‌طلب در نیویورک سخنرانی کرد و ادعاهای بی پایه خود علیه ایران را تکرار کرد. 

بیشتر بخوانید:

اظهارات پمپئو کودکانه است!

پمپئو: چرا همه به ظریف توجه می کنند؟

همزمان با برگزاری هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک و در حالیکه رئیس جمهور کشورمان تا ساعاتی دیگر قرار است در مجمع عمومی سازمان سخنرانی کند، سازمان ضدایرانی «متحد علیه ایران هسته‌ای» که با منافقین و لابی صهیونیستی «اف‌دی‌دی» رابطه نزدیکی دارد، این نشست را با حضور گروهک‌های تروریستی و جدایی‌طلب برگزار کرده است تا پیام مقامات ایرانی را تحت شعاع قرار دهد. 

پامپئو در سخنرانی خود در جمع تروریست‌ها ادعای خود را درباره حمله به تاسیسات نفتی آرامکو تکرار کرد و گفت: «حمله ایران به عربستان سعودی یک اقدام جنگی است.»

وی همچنین گفت که ایران به حمایت خود از گروه‌های تروریستی حتی بعد از حصول توافق هسته‌ای ادامه داده است.

این نشست بیش از همه مورد استقبال رسانه‌های عربستان سعودی قرار گرفته است و شبکه العربیه به صورت مستقیم این برنامه را پوشش داد.  

وزیر خارجه آمریکا در ادامه تاکید کرد که آمریکا به تحریمهای خود علیه ایران ادامه خواهد داد و مدعی شد که «ما جلوی رسیدن سالانه ۵۰ میلیارد دلار پول به ایران را گرفته‌ایم.»

این همایش که با نام «گردهمایی بین‌المللی برای آینده ایران» و همزمان با سخنرانی سران کشورهای مختلف در صحن مجمع عمومی  سازمان ملل برگزار می‌شود، در حالی ادعای «حمایت از مردم ایران» را دارد که گروه‌های تروریستی در آن حاضر هستند.

تعدادی از گروه‌های جدایی‌طلب و تروریست که برای شرکت در این همایش از آنها دعوت شده عبارتند از: سازمان چریک‌های فدایی خلق ایران، حزب دموکرات کردستان، حزب کومله کردستان و گروهک منافقین.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس