آیت الله خاتمی

عضو هیات‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: از مذاکره با اروپایی‌ها هم آبی گرم نمی‌شود.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سیّد احمد خاتمی، عضو هیات‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز(چهارشنبه ۳ مهر) در نشست خبری پایان هفتمین اجلاسیه خبرگان در دور پنجم گفت: در اجلاسیه هفتم خبرگان، رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان اطلاعات سپاه سخنان جذّاب و قابل توجهی مطرح کردند.

بیشتر بخوانید:

لاریجانی: در وضعیت صفر-صفر مذاکره کنیم

راستی آزمایی کردید که خلافش عمل کنید؟

وی با اشاره به اظهارات رئیس دستگاه قضا گفت: چنانچه مردم در کنار مشکلات‌شان ببینند که اراده نظام در مبارزه با مفاسد جدی است، امیدوار می‌شوند. تمامی آمارها نیز گواه این است که مردم امیدوار هستند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان ادامه داد: آقای طائب هم در سخنان خود مطرح کردند که دشمن چگونه از قبل از انقلاب درپی نفوذ نیروهای خود در حاکمیت بعدی یعنی جمهوری اسلامی بوده است.

خاتمی تصریح کرد: سخنان رئیس سازمان اطّلاعات سپاه نشان داد که دنیای غرب با تمام امکانات خود به مبارزه با انقلاب اسلامی آمده است اما تاکنون ناکام بوده و از این به بعد نیز ناکام خواهند ماند.

خاتمی با اشاره به بیانیه سه کشور اروپایی علیه ایران، همزمان با حضور رئیس‌جمهور در آمریکا گفت: از مذاکره با اروپایی‌ها هم آبی گرم نمی‌شود و مشخص شد که اروپا و آمریکا سر و ته یک کرباس هستند.

وی با تأکید بر درپیش‌گیری راهبرد مقاومت تصریح کرد: تاکید قرآن نیز مقاومت و صبوری است.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس خبرگان درباره اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان گفت: در این اجلاسیه درباره این موضوع بحث شد اما به نتیجه نهایی نرسیدیم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس