نسخه وزیر راه برای ارزان شدن مسکن؛ نخرید تا حباب بترکد

وزیر راه درباره تمهیدات برای حمل و نقل هوایی، ریلی و زمینی زوار اربعین حسینی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران طی سخنانی درباره تمهیدات برای جابجایی زائران اربعین حسینی تصریح کرد: پیش‌بینی‌های لازم در قالب ناوگان حمل‌ونقل هوایی، ریلی و جاده‌ای برای زائران انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی، در بخش جاده‌ای 8 هزار دستگاه اتوبوس برابر با مصوبه ستاد اربعین برای جابجایی زمینی زوار در نظر گرفته شده است. چنانچه همکاری لازم صورت بگیرد و طبق مقررات ستاد اربعین، مردم از مرزهای مشخصی که به عنوان سهم هر استان اعلام شده، تردد کنند، مشکلی برای جابجایی زمینی زائران پیش نخواهد آمد.

وزیر راه تصریح کرد: قطارهای فوق‌العاده نیز از مبدا تهران به شهرهای کرمانشاه و خرمشهر و همچنین یک دستگاه ریل‌باس دائمی از خرمشهر به شلمچه به صورت  24 ساعته و رایگان مردم را جابجا می‌کنند.سال گذشته 578 پرواز مجوز جابجایی زائران اربعین را از سازمان هواپیمایی کشوری دریافت کرده بودند ولی امسال تاکنون برای 626 پرواز مجوز پرواز به شهرهای عراق صادر شده است. چنانچه شرکت‌های هواپیمایی حسب تقاضای مردم درخواست بیشتری برای برقراری پرواز به شهرهای نجف و بغداد را داشته باشند، تعداد مجوزها افزوده خواهد شد. ضمنا پروازهایی به شکل فوق‌العاده از ایلام و کرمانشاه در هر روز چهار نوبت زائران را به شهر نجف در عراق منتقل خواهند کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس