جونیور

جواد منافی، بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که این باشگاه باید یک هافبک بازیساز به خدمت بگیرد.

به گزارش مشرق، جواد منافی درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی در دربی 90 اظهار داشت: همیشه بازی‌های قبل و بعد از دربی بسیار مهم است و خوشبختانه پرسپولیس در دو بازی اخیر خود، شش امتیاز مهم گرفت. البته دربی بار فنی نداشت و خاص‌ترین صحنه این بازی مهار پنالتی استقلال توسط علیرضا بیرانوند بود. نکته مهم گرفتن سه امتیاز بود و حالا پرسپولیس باید به فکر دو بازی آینده با سپاهان و شهر خودرو باشد که بسیار حیاتی هستند.

بیشتر بخوانید:

غایب بزرگ پرسپولیس مقابل سپاهان

وی با بیان اینکه پرسپولیس در هر پست، دو بازیکن خوب دارد، تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی پرسپولیس گل نزدن است. متأسفانه علیپور هنوز به فرم ایده‌آل خودش نرسیده است که امیدوارم با زدن یک گل، این شرایط نسبتاً سخت را پشت سر بگذارد. از طرفی جونیور هم مشکلات خط حمله را برطرف نکرده و بازیکن باکیفیتی نیست. این بازیکن حداقل تا اینجا چیزی از خودش نشان نداده است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه بسیاری معتقدند این باشگاه باید قرارداد جونیور را فسخ کند، خاطرنشان کرد: این بازیکن کار خاصی انجام نداده است. فصل گذشته هم شاهد بودیم که بودیمیر چگونه به پرسپولیس آمد و چه کیفیتی داشت. خیلی از دلال‌ها به دنبال منافع شخصی خود هستند که چنین بازیکنانی را به پرسپولیس می‌آورند، اما حواس باشگاه باید جمع باشد. آنهایی که جونیور را آوردند باید پاسخگو باشند. البته الان مدیرعامل پرسپولیس یک فوتبالی است و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در این تیم نباشیم.

منافی با بیان اینکه در لیگ نوزدهم، دست کالدرون از دست برانکو بازتر است، به تسنیم گفت: پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد، اما تیم نیاز به جذب هافبک بازیساز هم دارد، بازیکنی که به خوبی مهاجمان را در موقعیت گلزنی قرار دهد. جذب چنین بازیکنی یک نیاز اساسی است. در ضمن اکثر سانترهای پرسپولیس بی‌هدف هستند و روی برطرف شدن این ضعف هم باید کار شود.

وی در مورد مصاف سرخپوشان برابر سپاهان بیان کرد: معمولاً بازی‌های این دو تیم جذاب است. امیدوارم پرسپولیس در این بازی خانگی سه امتیاز را بگیرد و شرایط بهتری در جدول پیدا کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
    0 2
    فرم ایده آلش را هم دیدیم...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس