کد خبر 995720
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳
تیم فوتبال امید

۲ روز دیگر قرعه کشی رقابت های قهرمانی زیر ۲۳ سال فوتبال و مقدماتی المپیک توکوی است ولی هنوز شرایط کادرفنی تیم امید مشخص نیست.

به گزارش مشرق، جمله منتشر شده به نقل از رضا صالحی امیری رئیس کمیته المپیک مبنی بر اینکه انتخاب فرهاد مجیدی توصیه هیچ کسی نبوده و بلکه او محصول تفکر حمید استیلی بود نکات زیادی را در خود پنهان دارد.

بیشتر بخوانید:

سرنوشت تیم امید همچنان نامعلوم

بعد از باخت تیم امید در دو بازی دوستانه مقابل ازبکستان و حجم شدید انتقادات به شرایط این تیم قطعا به گوش مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش رسیده است اما دو نهاد ورزشی کشورمان تا امروز به صورت رسمی هیچ واکنشی به این شرایط نداشته اند و اگر هم بابت ماجراهای تیم امید صحبت شده در محافل خصوصی بوده است اما از جمله رئیس کمیته ملی المپیک که تاکید کرده فرهاد مجیدی انتخاب حمید استیلی بود نمی توان به سادگی گذشت و در ورای این صحبت بوی عدم رضایت وی و یا حتی شاید وزارت ورزش از این انتخاب به مشام می رسد.

عدم موضع گیری صریح در این چند روز از سوی وزارت و کمیته نشاندهنده سیاست دو طرف در قبال تصمیم فدراسیون فوتبال است. 

این طور به نظر می رسد که مسئولان ورزشی کشور حتی پیش تر از انتخاب مجیدی برای صعود تیم فوتبال به المپیک هیچ نقشه راهبردی نداشته اند و مثل همیشه همه تمرکزها روی رشته های مدال اور است و مثل همه این سالها انتخاب کادرفنی تیم امید به فدراسیون فوتبال واگذار شده و نظارتی هم بر این انتخاب نیست.

هر چند سر کرانچار کمیته ورود کرد و خواستار برکناری این مربی کروات شد اما در ادامه ماجرا وقتی همه عنان کار دست فدراسیون فوتبال سپرده شد مشخص می کند که کمیته و وزارت نگاه خود را از فوتبال در مسیر المپیک برداشته اند اگر چنین نبود باوجود این همه هجمه علیه تیم امید باید تا امروز واکنشی نشان می دادند که مشخص کند برای آنها تیم فوتبال هم اهمیت دارد.

اینکه در محافل خصوصی در مورد شرایط این تیم صحبت می شود و عملا هم خروجی ندارد دردی از فوتبال در راه المپیک دوا نمی کند.

به نظر می رسد صالحی امیری و سلطانی فر قصد دارند در یک مقطع مناسب از نظر خود، در مورد تیم امید موضع گیریشان را رسما اعلام کنند اما اینکه این زمان چه وقت است مهم است. نوشدارو بعد از مرگ سهراب هیچ فایده ای ندارد.

دو روز دیگر قرعه کشی مسابقات است و نه کمیته فنی فدراسیون نه هیات رئیسه و نه شخص رئیس فدراسیون در مورد تیم امید اظهار نظر رسمی نمی کنند و از آن طرف هم کمیته مالی المپیک و وزارت ورزش ظاهرا منتظر نتیجه کار هستند تا بعد با یک بیانیه و یا اطلاعیه ای همه کاسه کوزه ها را سر کسی که مجیدی را انتخاب کرده بشکنند. 

البته فرهاد مجیدی و دستیارانش به کار خود مشغول هستند و هر هفته در بازی های مختلف بازی ها را زیر نظر می گیرند اما وقتی کمیته فنی با مهدی تاج جلسه می گذارد و نتایج این جلسه رسانه ای نمی شود یعنی یکجای ماجرا می لنگد. 

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس