عباس موسوی نمایه

سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت که جمهوری اسلامی سازمان «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» را به زودی در فهرست گروه‌های تروریستی قرار می‌دهد.

به گزارش مشرق، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به اینکه طبق اخبار منتشره قرار است گروهک‌های تروریست و جدایی طلب در یک نمایش مضحک توسط یک سازمان پوششی به نام «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» گرد هم آمده و بازیگر اصلی این مضحکه نیز مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا باشد، گفت: آمریکا با فریبکاری و نیرنگ از یک سو سخن از مذاکره و مصالحه سر می‌دهد و از سوی دیگر گروه‌های تروریستی و جنایتکاری که دستشان به خون هزاران تن از ملت ایران آغشته است و مزدوران صدام در جنگ تحمیلی علیه ایران بودند و یا برخی تجزیه طلبان  مزدور بیگانگان را که درصدد خدشه به تمامیت ارضی ایران هستند، سازماندهی، تامین مالی، تسلیحاتی و اطلاعاتی می‌کند. 

بیشتر بخوانید:

وزارت امور خارجه اتهامات اروپاییان را رد کرد

موسوی ضمن محکوم کردن شدید این اقدامات آمریکا و به خصوص وزیر خارجه این رژیم افزود: صد البته عِرض خود می‌برند، چرا که میهن عزیز ما هزاران سال است سربلند و استوار و ماندگار بوده و هزاران سال دیگر هم همچنان پرقدرت و استوار خواهد ماند و دشمنان و مزدوران قادر نخواهند بود کوچکترین خدشه ای بر ساحت آن وارد کنند.

سخنگوی وزارت خارجه گفت: این تقلاهای بی حاصل با همبستگی ملت و دولت ایران همچنان که در جنگ تحمیلی و حوادث گوناگون اثبات شده است، در هم شکسته خواهد شد. 

موسوی همچنین تصریح کرد: ایران روند بررسی افزودن سازمان پوششی آمریکایی «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» ( UANI ) را به علت روابط و همکاری نزدیک با گروهک‌های تروریستی، به فهرست گروه‌های تروریستی خود به زودی آغاز خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
    0 5
    کار بسیار خوبیه
    • سعید IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
      0 0
      کار بسیار خوبیه ولی یه اشکال داره اونم اینه که تنش ها رو با امریکا افزایش میده و امریکا رو به مقابله به مثل تحریک میکنه.
  • IR ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
    1 4
    این سازمان سالهاست علیه ایران فعاله...چقدر دیر..!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس