قالیباف نمایه

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وادادگی برخی مسئولان و تفکر غرب‌زده و خودباخته اقتصاد را در بن‌بست خودساخته قرار داده است.

به گزارش مشرق، محدباقر قالیباف در اجتماعی بزرگ مردمی «یاد یاران»، به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر بیرجند با بیان اینکه ‌پیروزی در دفاع مقدس در گرو ایمان به خدا و تکیه به مردم مخصوصا جوانان بود، اظهار داشت: ‌اما متاسفانه بعد از جنگ در مدیریت کشور این دو عامل را باور نکرد.

بیشتر بخوانید:

پست قالیباف به مناسب هفته دفاع مقدس +عکس

وی با بیان اینکه ‌در دوران دفاع مقدس هم تفکر غرب‌گرا به دنبال نجنگیدن و مایوس کردن مردم بود اما امروز ببینید دشمنانمان در چه شرایطی هستند، افزود: همین مردم و جوانان که جنگ را اداره کردند می‌توانند اقتصاد را هم به سامان برسانند.

قالبیاف ‌با بیان اینکه خدای دفاع مقدس، خدای اقتصاد هم هست، تصریح کرد: مردم و جوانان امروز همان جوانان و مردم دفاع مقدس هستند.

وی با بیان اینکه ‌تمنای از دشمن خطای نابخشودنی‌ است و مشکلاتمان با اعتماد به دشمن حل نمی‌شود، اضافه کرد: وادادگی برخی مسئولان و تفکر غرب‌زده و خودباخته اقتصاد را در بن‌بست خودساخته قرار داده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اگر به سنت‌های الهی ایمان داشته باشیم و به خلاقیت و نشاط و قدرت حل مشکل جوانان ایمان داشته باشیم، می‌توانیم اقتصادمان را مردمی کنیم که این راه خروج از بحران‌هاست، گفت: این ناکارآمدی که در کشور وجود دارد تنها در قوه مجریه نیست، بلکه در همه قوا این مشکلات هست که باید تلاش کنیم برطرف شود.

وی با بیان اینکه الحمدلله با اقداماتی که در قوه قضائیه توسط آیت‌الله رئیسی در حال انجام است امیدی در دل مردم ایجاد شده، افزود: ان‌شاالله این گام‌ها محکم‌تر و قوی‌تر ادامه پیدا کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
    1 0
    باید رئیس مجلس بشی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس