کد خبر 995331
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹
قاچاق سوخت

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از شناسایی یک باند بزرگ قاچاق سوخت خبر داد و گفت: با تلاش‌های جهادی و شبانه روزی یک باند بزرگ قاچاق سوخت که میزان آن به میلیون‌ها لیتر می‌رسد، شناسایی شده است.

به گزارش مشرق، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، محمدرضا حبیبی در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تیران و کرون اظهار داشت: مردم که امتحان خودشان را در طول ۴۰ ساله‌ انقلاب در صحنه‌های مختلف به‌خوبی پس داده‌اند و علی رغم ناملایمات که بیشتر از سوی دشمنان به کشور تحمیل شده است، همچنان در صحنه حضور داشته و سختی‌ها را تحمل می‌کنند، به دلیل پایبندی به ولایت فقیه است. از این رو از مسئولان انتظار و توقع دارند که زیر سایه ولایت فقیه و ارزش‌های والا و مقدس انقلاب، خدمت نمایند.

بیشتر بخوانید:

توقیف یک فروند شناور با ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق

وی افزود: قوه‌ قضاییه نیز در همین راستا برنامه ها و سیاست‌های خود را ترسیم نموده و البته با معدود افراد و مسئولانی که فریب خورده‌ و از این مسیر منحرف می شوند در برخورد کوتاهی نمی کند.

ببینید:

فیلم/ تهدید خبرنگار صداوسیما از سوی قاچاقچیان

فیلم/ انهدام باند قاچاقچیان خارجی سوخت

رئیس کل دادگستری استان اصفهان به امید ایجاد شده‌ عمومی از انتصاب ریاست  قوه‌ قضاییه اشاره و خاطرنشان کرد:  آیت الله رئیسی با تجربه و اشراف کامل به این قوه، نقاط ضعف و قوت را به خوبی می‌شناسند و این بزرگترین امتیاز محسوب می‌شود. لیکن این به معنای نفی خدمات رؤسای پیش از ایشان نیست؛ چرا که خدماتی همچون شوراهای حل اختلاف و خدمات الکترونیک قضایی از قبل آغاز و اکنون با سرعت بیشتر در حال پیگیری، اجرا و تکمیل است.

وی رفع اطاله دادرسی‌ها توأم با دقت را از مهم‌ترین برنامه‌های قوه قضاییه حول محور کسب رضایتمندی بیشتر عموم اعلام و تصریح کرد: در اجرای سیاست‌های قوه‌ قضاییه، تعامل و همکاری همه‌ دستگاه‌ها ضروری است و این امر هیچ منافاتی با استقلال قوا ندارد. بی شک برنامه‌ها در سایه‌ تعامل تحقق می‌یابند.

حبیبی در بخش دیگری از سخنانش، حمایت‌های همه جانبه‌ قضایی از رونق تولید و سرمایه گذاری سالم را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: استان اصفهان به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و خاک مستعد و منابع بی شمار طبیعی، مناسب سرمایه گذاری است و در شرایط خاص کنونی که در جنگ اقتصادی با دشمنان به سر می‌بریم، همه جانبه از رونق تولید و سرمایه‌گذاری سالم داخلی، حمایت می‌کنیم و سعی خواهیم کرد که موانع و مشکلات بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی را مرتفع سازیم.

وی تاکید کرد: معدود افرادی که در این شرایط با سودجویی و اعمال خلاف قانون به سرمایه‌های ملی ضربه وارد می‌آورند از این قاعده مستثنی بوده و دستگاه قضایی با تیزبینی و همکاری ضابطان و نهادهای اطلاعاتی با این گونه افراد به شدت برخورد می‌کند.

رئیس دستگاه قضایی استان اصفهان در این رابطه از شناسایی یک باند بزرگ قاچاق سوخت خبر داد و بیان کرد: با تلاش‌های جهادی و شبانه روزی یک باند بزرگ قاچاق سوخت که میزان آن به میلیون‌ها لیتر می‌رسد، شناسایی و ده‌ها تانکر آماده‌ قاچاق کشف و ضبط گردیده است.

وی در ادامه به سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و صاحبان بنگاه‌های اقتصادی توصیه کرد که در مسیر تلاش خود در جبهه‌ صنعت مراقب وسوسه های انسان‌های شیطان صفت باشند و مسئولان سازمان‌ها و ادارات دولتی نیز هوشیار باشند تا در دام این گونه افراد گرفتار نشوند.

گفتنی است در پایان این آیین، محمدرضا حبیبی به اتفاق مسئولان قضایی استان و شهرستان از یک کارخانه‌ مهم تولیدی و صنعتی که در معرض آسیب قرار گرفته بود بازدید به عمل آورده و از نزدیک با مدیرعامل و مسئولان فنی آن، دیدار و مشکلات آن را مورد بررسی قرار دادند و مقرر شد که اقدامات حمایتی از این کارخانه مهم صنعتی سریعاً آغاز گردد.

 در پایان مراسم از زحمات مجید قربانی و غلامعلی بت شکن رئیس و دادستان قبلی تیران و کرون تقدیر و با اعطای احکامی جداگانه سجاد پناهی و رضا عباسی به ترتیب به‌عنوان رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تیران و کرون معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    درود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس