کد خبر 995298
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲
بهشت زهرا

مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا (س) با بیان اینکه ما در بهشت‌زهرا (س) اختلاف طبقاتی نداریم، گفت: سه دستگاه بنز لوکس برای تشییع پیکر نام‌آوران، فرهیختگان و مفاخر در نظر گرفته‌شده است.

به گزارش مشرق، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا (س) امروز دوشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های بهشت‌زهرا (س) در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که آیا افراد ثروتمند هم می‌توانند از این بنزها برای تشییع پیکر استفاده کنند، : خیر، ما در بهشت‌زهرا (س) اختلاف طبقاتی نداریم.

بیشتر بخوانید:

مدیریت بحران قبرهای مردم را کند

آرامستان جدید تهران کجا خواهد بود؟

دستگیری عامل توزیع ساندیس‌های آلوده در بهشت زهرا (س)

وی با بیان اینکه ناوگان آمبولانس این سازمان با ۱۴ آمبولانس ساخت داخلی نوسازی شد،گفت:‌ سه دستگاه بنز لوکس نیز برای تشییع پیکر نام‌آوران، فرهیختگان و مفاخر در نظر گرفته‌شده است.

مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا (س) از افتتاح ورزشگاه چندمنظوره ویژه کارکنان این سازمان و همچنین شهروندان جنوب تهران خبر داد و افزود: شماره تلفن ۴ رقمی ۵۰۳۰ بهشت‌زهرا (س) نیز از امروز در اختیار شهروندان قرارگرفته و با راه‌اندازی این سامانه سرانه حمل متوفی از ۲ ساعت به زیر ۴۵ دقیقه کاهش می‌یابد.

خال به دیگر پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده این سازمان اشاره و اضافه کرد: ۲ سوله بحران و ۳ پروژه بزرگ هوشمند سازی مبنی بر نظارت تصویری کل فضای بهشت‌زهرا (س) امروز با حضور شهردار تهران راه‌اندازی شد.

وی در پایان با بیان اینکه امروز ۱۰ پروژه بزرگ بهشت‌زهرا (س) افتتاح شد، خاطرنشان کرد: نصب سیستم تردد شمار در ۱۷ درب بهشت‌زهرا (س) و توسعه مرکز کنترل ترافیک بهشت‌زهرا (س) از دیگر این پروژه‌ها است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
    8 1
    اثرات نفوذ کثافت های سرمایه داری غربی تا مغز استخوان زندگی مردم ایران
  • تارا IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
    2 0
    بله خوب این از ثمرات دینداری سیاسی ماست
  • CA ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
    3 0
    انشالله روزی برسه که فقط برای حمل جسد از بنز استفاده شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس