کد خبر 994969
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱
بشار اسد نمایه

رئیس جمهور سوریه در جریان دیدار با یک هیأت اروپایی گفت: موضع بیشتر کشورهای اروپایی درباره حوادث سوریه، از همان آغاز هیچ ارتباطی با واقعیت نداشت.

به گزارش مشرق، به نقل از خبرگزاری سانا، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، در دیدار با هیأتی از نمایندگان پارلمان و شخصیت‌های سیاسی ایتالیا به ریاست پائولو رومانی، عضو مجلس سنای این کشور، گفت: موضع بیشتر کشورهای اروپایی درباره حوادث سوریه، از همان آغاز هیچ ارتباطی با واقعیت نداشت.

بیشتر بخوانید:

واکنش ترکیه به پیشنهاد عادی‌سازی روابط با سوریه

بشار اسد: حامی محور مقاومت باقی می‌مانیم

 بشار اسد همچنین گفت: علیرغم ادامه برخی کشورها به ویژه ترکیه و آمریکا و ابزارهای آنها به سیاست خود در برافروختن جنگ و قرار دادن موانع در راه از بین بردن کامل تروریسم و منع بازگشت آوراگان به کشور خود اما برخی پیشرفت های مثبت نیز صورت گرفته است.

بشار اسد افزود: با این حال کشورهای اروپایی با وجود تغییرات بزرگی که سوریه در سال‌های جنگ شاهد آن بود، به جای اینکه تلاش کنند تا منافع خود را تحقق بخشند به اتخاذ این موضع ادامه دادند، سیاستی را در پیش گرفتند که منافع آمریکا و همپیمانان آن را تامین می‌کرد.

رئیس جمهور سوریه تاکید کرد سیاستمداران و احزاب اروپایی باید خود مواضع اروپا را آنگونه که مایل هستند بر اساس نقشی که برای خود می‌خواهند، تعیین کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس