بلیت فروشی آزادی

مدیر سامانه بلیت فروشی ورزشگاه‌های کشور گفت: از ۲۱ هزار صندلی خالی مانده در ورزشگاه آزادی برای داربی هیچ سهمیه‌ای به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داده نشده است.

به گزارش مشرق، علی‌اصغر انتظارخیر، مدیر سامانه بلیت فروشی ورزشگاه‌های کشور در پاسخ به این پرسش که آیا از ۲۱ هزار صندلی خالی مانده پشت دروازه ورزشگاه آزادی به باشگاه استقلال به عنوان میزبان دربی، بلیتی اختصاص پیدا کرده است، اظهار کرد: از ۲۱ هزار صندلی خالی مانده ورزشگاه آزادی برای داربی هیچ سهمیه‌ای به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داده نشده و هر کسی که بخواهد برای تماشای بازی وارد ورزشگاه شود باید از سامانه بلیت فروشی الکترونیکی بلیت تهیه کرده باشد. بنابراین به هیچ‌کسی چه طرفدار استقلال و چه پرسپولیس بلیت رایگان داده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

انصاری‌فرد: برای باشگاه استقلال متاسفم

وی گفت: ۲۱ هزار صندلی خالی مانده در ورزشگاه آزادی سهمیه ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف است که از سامانه بلیت فروشی ما خارج است و به شورای تامین ارتباط دارد که سهمیه‌ها را در اختیار چه کسانی قرار دهد.

مدیر سامانه بلیت فروشی هوشمند در پایان اظهار کرد: دیگر سهمیه رایگان به کسی داده نمی‌شود و هر کسی که بخواهد داربی را تماشا کند باید با در دست داشتن کارت ملی و بلیت وارد آزادی شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، امروز (یکشنبه) گفت: "مایه تاسف بسیار است که شاهد هستیم برای داربی پیش رو، حتی یک برگه بلیت هم به باشگاه پرسپولیس نداده‌اند. چنین اتفاقی هرگز سابقه نداشته است. در گذشته، شاید مواردی بود که به باشگاه مهمان تعداد کمی بلیت داده باشند اما متاسفانه با وجود پیگیری‌های مکرر در طی دو سه روز گذشته، فقط وعده‌های پوچ و توخالی و دروغین تحویل گرفته‌ایم و امروز و فردا کردن‌های بسیاری را شنیدیم. حالا باید بگوییم حتی یک برگه بلیت هم به باشگاه پرسپولیس نداده‌اند."

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس