اربعین حسینی

معاون شهردار تهران گفت: شهرداری برای انجام وظایف محوله در مراسم اربعین به 10 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

به گزارش مشرق، حامد مظاهری معاون شهردار تهران در خصوص یک فوریت لایحه شهرداری برای هزینه‌کرد در مراسم اربعین حسینی گفت: ما با یکی از بزرگترین وقایع مواجهیم به نام راهپیمایی بزرگ اربعین.

وی افزود پیش‌بینی می‌کنیم که امسال مشارکت مردم و حضور مردم در این مراسم و رویداد جهانی بیش از سالهای قبل باشد.

مظاهری افزود: در چنین رویداد بزرگی که جمعیت میلیونی در آن حاضرند شهرداری تهران این درخواست را دارد تا بتواند تا سقف 10 میلیارد تومان هزینه کند.

بیشتر بخوانید:

چمران: شهردار تهران باید از خانواده شهدا عذرخواهی کند

معاون شهردار تهران گفت: پیش‌بینی ستاد اربعین این است که بخش عمده این هزینه در خصوص رفت و روب مسیر باشد تا از آلودگی ها پاک شود که اتفاقاً در راستای فعالیتهای شهرداری تهران است.

مظاهری تصریح کرد: از اعضای شورای شهر تهران درخواست میکنم به فوریت این لایحه رأی دهید تا نشان حمایت شورای شهر و شهرداری تهران از این رویداد اسلامی-جهانی باشد.

رسولی در مخالفت با فوریت این لایحه گفت: براساس قانون و آیین‌نامه نحوه رسیدگی به تبصره‌ها و لوایح شورا باید لایحه دارای عنوان باشد و به لزوم تهیه آن اشاره شده باشد.

وی گفت: موضوع این لایحه بودجه‌ای است و حتی می‌توانستند سال پیش آن را تهیه کنند و این مناسبت یک مناسبت رسمی است که در تقویم آمده است.

رسولی گفت: آقایان اربعین را تازه شناخته‌اند که امروز برایش لایحه بودجه آورده‌اند؟ به نظرم این لایحه نباید فوریت داشته باشد.

حق‌شناس در موافقت با این لایحه گفت: یک ماه به زمان اربعین بیشتر باقی نمانده است و در دوره‌های پیشین هم همین‌طور رفتار می‌شده است و از چندین ماه قبل هم برنامه‌های آن پیش‌بینی شده است.

وی افزود: برای نظارت‌پذیری و هم به جهت اینکه کارها خوب پیش برود باید به این لایحه رأی بدهیم و این در حالی است که شهرداری تهران مسؤولیت برقراری نظافت و رفت و روب در شهر کربلا و نجف است.

سرانجام پس از شنیدن سخنان یک موافق و مخالف درخصوص فوریت این لایحه رأی‌گیری شد و با اکثریت آرا فوریت این لایحه تصویب شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
    0 0
    اونها لیاقت و توفیق کمک به اربعین نداشتن و ندارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس