کد خبر 994673
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰
خبر ویژه

عذرخواهی حزب اتحاد ملت شاخه همدان از مردم این شهر می‌تواند سرلوحه‌ای برای عذرخواهی اصلاح‌طلبان از مردم تهران و سایر شهرها باشد.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

حزب ‌اصلاح‌طلب اتحاد ملت (شاخه همدان) در بیانیه‌ای با نقد عملکرد فراکسیون اصلاح‌طلب شورای شهر همدان و با پذیرش نقش خود در تهیه لیست انتخاباتی، به‌خاطر عملکرد ضعیف این فراکسیون از مردم استان عذرخواهی کرد.


در بخشی از این بیانیه آمده است: «با اندکی تأمل بر عملکرد و دعواهای بین فراکسیون امید در شورای شهر همدان و برخی شوراهای دیگر از شهرهای استان، میزان عیب این ساختار کاملاً معلوم و مشهود است.


حزب اتحاد ملت- منطقه استانی همدان، دامن خود را از هیچ کدام از قصورها و کوتاهی‌ها پاک و آلوده نمی‌داند. زیرا که در پروسه تعیین لیست امید شورای شهر، خود دخیل بوده و از این رو ضمن پذیرش مسئولیت و نقش خود (ضمن ارج نهادن به فعالیت صادقانه یک یا دو نفر از اعضای شورا)، بابت عملکرد ضعیف و سرافکنانه برخی از اعضای لیست امید شورای شهر پوزش طلبیده و از تمامی شهروندان خوب استان صمیمانه عذرخواهی می‌کند.»


یادآور می‌شود اصلاح‌طلبان متعددی به ویژه در یک سال اخیر دولت روحانی، شورای شهر تهران و فراکسیون امید در مجلس را دچار ناکارآمدی و سوءمدیریت توصیف کرده‌اند بی‌آن‌که در این زمینه از مردم عذرخواهی کنند. نمونه این موارد، سوءمدیریت اقتصادی دولت، تورم 42 درصدی، بر باددادن 18 میلیارد دلار ذخایر ارزی در کمتر از 2 ماه و... است اما برخی مدیران ارشد و سخنگویان دولت در واکنش به مطالبه خبرنگاران در این زمینه می‌گویند برای چه باید از مردم عذرخواهی کنیم؛ دولت دلیلی برای عذرخواهی نمی‌بیند و اگر دلیلی برای عذرخواهی ببیند، عذرخواهی می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
    7 0
    به شرطی می‌توان این عذرخواهی را صادقانه دانست که دوباره در آسمان انتخابات آینده به پرواز در نیایند، و به جای آن میدان را به نیروهای واقعا مومن، تلاشگر و متعهد به اسلام و کشور بسپارند. انشاالله که این توبه‌ای نسوه باشد.....
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
    10 0
    چی شده دم انتخابات شروع کردن به عذر خواهی، یکسال قبل نمی تونستن عذر خواهی کنن ؟؟؟
  • غلام IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
    8 1
    با عذر خواهی چیزی درست نمیشه توشهر همدان گرانی وبیکاری جرم وجنایت وفحشا بیداد میکنه باید مقصرین محاکمه شوند
    • صبا IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
      2 0
      توی همدان مشکلات زیادی وجود داره اما یه جور گفتید جرم و جنایت و فحشا که انگار همه همدانی‌ها اینگونه اند خوبه در نقد اعتدال رو رعایت کنیم
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
    4 0
    مردم حواستون باشه دوباره با مارمولک بازی گولتان نزنند. عذر خواهی رو گذاشته اند چند ماه به انتخابات. کمی بو دار است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس