کد خبر 99442
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۳

با قیمت پایه اعلامی از سوی عرضه کنندگان این ملک باید به این نکته توجه داشت که با قیمت طبقه اول 125 میلیون ریال برای هر مترمربع و درنظرگرفتن واحدهای 400 متری این مجتمع، کمترین قیمت 50 میلیارد ریال است تا صاحب یکی از آپارتمان های این ساختمان شوید!

به گزارش مشرق ، گزارشی خواندنی درباره قیمت آپارتمان های یک برج اشرافی در کامرانیه تهران قیمت پنت هاوس این برج 23 میلیارد تومان برآورد شده است.

باورکردنی نیست اما پیگیری های خبرنگار سایت قانون نشان می دهد همه چیز حقیقت دارد. آنها آگهی منتشر شده در سایت های اینترنتی را جدی گرفته اند و با مراجعه به دفتر فروش مشخص شده، به جزئیات دقیق تری از برج شگفت انگیز واقع در منطقه کامرانیه دست پیدا کرده اند.


سالن سینمای سه بعدی با سیستم صوتی دالبی ساراند، سالن بیلیارد با میز اسنوکر، دو فضای مجزا با مساحت بالغ بر 500 متر مربع جهت استخر، سالن Gym با دستگاه ورزشی، کنترلرهای هوشمند ABB با امکان تنظیم دما، نور، صدا یا موسیقی تنها بخشی از امکانات سوپر رویایی برج هستند. در آشپزخانه ها هم از تجهیزات اجاق گاز، فر، مایکروویو، قهوه ساز و ماشین ظرفشویی استفاده شده که همگی توسط یک برند آلمانی معروف ساخته شده اند. سازندگان برج می گویند این سازه تا 8/6 درجه در مقیاس ریشتر در برابر زلزله مقاوم است!

همان طور که انتظار داشتیم قیمت های تعیین شده برای چنین ساختمانی خیره کننده است. به شکلی که برای خرید ارزان ترین واحد در طبقه اول ساختمان به چیزی حدود پنج میلیارد تومان ناقابل نیاز خواهید داشت. بهترین واحد برج یک پنت هاوس 1400 متری دوبلکس است که حدود 23 میلیارد تومان قیمت دارد. تنها پورسانت معامله این واحد 230 میلیون تومان تخمین زده می شود.



برج رویایی کجاست؟

تبلیغات آپارتمان های چندمیلیارد تومانی در تهران روز به روز بیشتر می شود. نمونه این موضوع که این روزها تبلیغات گسترده ای درخصوص آن انجام شده و در فضای اینترنتی عکس ها و مشخصات تجملی اش ارسال می شود مجتمع «ر» در محدوده کامرانیه تهران است که در زمینی به مساحت 7000 مترمربع با 47000 مترمربع زیربنا ساخته شده است.

این برج که گفته می شود توسط شرکتی خصوصی ساخته شده است شامل 32000 مترمربع مساحت مفید واحدهای مسکونی است که 1000 مترمربع واحدهای تجاری و 14000 مترمربع فضاهای تفریحی و مشاعات دارد و با قیمت میانگین دست کم 500 میلیارد تومان در بخش مسکونی اش ارزش فروش دارد.

--------------------------------------------------------------------------------

قیمت پایه؛ متری 12 و نیم میلیون تومان

این مجتمع شامل 65 واحد مسکونی در 15 طبقه است که در طبقات اول تا پنجم واحدهای 350 الی 400 متری قرار گرفته اند. در تبلیغات اینترنتی این ساختمان قیمت دقیقی وجود ندارد اما شماره فردی به نام آقای «خ» و یک شماره موبایل داده شده است.

بر همین اساس پیگیری ها نشان داد که قیمت پایه این آپارتمان ها 125 میلیون ریال برایر هر مترمربع است و در هر طبقه دو درصد به این قیمت پایه افزوده می شود؛ 15 طبقه مسکونی و یک طبقه تجاری این مجتمع سه طبقه پارکینگ دارد و امکانات کامل در واحدهای مبله به نمایش درآمده است.



واحدهای تجملی و فوق گران به نمایش درآمده در تبلیغات اینترنتی این مجتمع که توسط یک شرکت مهندسی به نام «پ» ارایه شده، هم اکنون قیمت ندارد و مشتریان در صورت درخواست امکانات مشابه باید قیمت روز و نمونه ای را موردی درخواست کنند تا واحدهای درخواستی تجهیز شوند. هزینه های این بخش مازاد بر قیمت فعلی خرید خواهد بود.

براساس این گزارش، در هر طبقه شش واحد با چهار تیپ متفاوت معماری وجود دارد و دو واحد 600 متری و دو واحد 400 متری در طبقات 6 تا 13 قرار گرفته اند که واحدهای 600 متری دارای دو تیپ متفاوت و واحدهای 400 متری نیز دارای دو تیپ متفاوت نقشه معماری هستند.

--------------------------------------------------------------------------------

میانگین آپارتمان ها؛ هفت میلیارد تومان

بدین صورت و با قیمت پایه اعلامی از سوی عرضه کنندگان این ملک باید به این نکته  توجه داشت که با قیمت طبقه اول 125 میلیون ریال برای هر مترمربع و درنظرگرفتن واحدهای 400 متری این مجتمع، کمترین قیمت 50 میلیارد ریال است تا صاحب یکی از آپارتمان های این ساختمان شوید!

قیمت واحدهای 600 متری در کمترین قیمت طبقات این مجتمع هم رقمی بالغ بر 75 میلیارد ریال است. پیگیری ها نشان می دهد، قیمت آپارتمان های این مجتمع با احتساب افزایش دو درصدی قیمت در هر طبقه نیز در طبقه دوم به متری 12 میلیون و 700 هزار تومان در هر مترمربع و در طبقه سوم به 13 میلیون تومان و تا طبقه پانزدهم به 16 میلیون و 250 هزار تومان افزایش می یابد.



 بر این اساس در شرایطی که در طبقات 14 و 15 این برج دو واحد پنت هاوس 926 متری در هر طبقه و یک واحد پنت هاوس 1400 متری دوبلکس قرار گرفته اند. بالاترین قیمت ها در این برج برای پنت هاوس 926 متری به 150 میلیارد ریال و در دوبلکس طبقه 15 به قیمت تمام شده 226 میلیارد ریال یا حدود 23 میلیارد تومان می رسد!

نکته جالب در این برج آن است که اگر رقم جا به جا شده در تعداد واحدها را میانگین بگیریم با قیمت میانگین متری 14 میلیون تومان برای واحدهای این برج و میانگین متراژ 500 متری برای واحدهای این برج، به عدد میانگین هفت میلیارد تومانی خواهیم رسید که نشان از ارقامی نجومی در خرید و فروش های ملک در تهران دارد.

--------------------------------------------------------------------------------

220 میلیون تومان پورسانت معاملات احتمالی

جالب تر اینکه اگر ارقام مذکور را به صورت میانگین درنظر بگیریم، املاک معامله کننده این واحدها در قانونی ترین شرایط می تواند دست کم در معامله واحدهای این برج عددی بین 35 تا 70 میلیون تومان از طرفین معامله بگیرند که اگر با یک درصد معامله حساب شود تا 140 میلیون تومان هم برای معاملات املاکی ها سودآور خواهد بود. حال آنکه اگر رقم پورسانت املاکی ها برای پنت هاوس را بخواهیم محاسبه کنیم، رقمی بین 110 تا 220 میلیون تومان خواهد بود.



--------------------------------------------------------------------------------

امکانات رویایی

بد نیست در خصوص این برج بدانید که 65 واحد مسکونی، فضای تفریحی و مشاعات، هفت دستگاه آسانسور، سه راه پله مجزا، سالن برگزاری همایش های مرتبط با مدیریت برج و سالن اجتماعات بخشی از مشخصات جانبی است.

سالن سینمای سه بعدی با سیستم صویت دالبی ساراند، سالن بیلیارد با میز اسنوکر، دو فضای مجزا با مساحت بالغ بر 500 مترمربع جهت استخر، سالن Gym با دستگاه های ورزشی، کنترلرهای هوشمند ABB با امکان تنظیم دما، نور، صدا یا موسیقی از دیگر امکانات موجود است.



در آشپزخانه واحدهای مسکونی از تجهیزات اجاق گاز، فر، مایکروویو، قهوه ساز و ماشین ظرفشویی از برند آلمانی، یخچال و فریزر آلمانی استفاده شده و آیین نامه 2800 ایران و استاندارد ISO 9001 در طراحی و ساخت برج مسکونی کسب شده است. این سازه تا 8/6 درجه در مقیاس ریشتر در برابر زلزله مقاوم شده است.










هفت صبح

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 147
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 40
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    4 10
    لعنت بر پدر و مادر کسی که بگه با پول هلال میشه یه همچین خونه ای خرید
    • ..ً... IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      2 2
      دمتگرم لایک داری.....
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    1 1
    حالم بد شد!
  • ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    2 0
    تبلیغ خوبی بود.
  • ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    3 5
    اینجا ایران، پایتخت جمهوری اسلامی ایران، تنها کشور شیعه جهان!!!!!!!!!!!!
  • مصلح ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    0 12
    به علی(ع) قسم میخورم اینارو مفت و رایگان بدن به من قبول نمیکنم چون نمیخوام مولای خودم رو از دست بدم
    • امیر IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
      0 0
      برج بدن به شما قبول نمی کنی؟!؟!؟!
    • امیر IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
      0 0
      برج بدن به شما قبول نمی کنی؟!؟!؟!
  • ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    7 0
    شما اول تفاوت هلال با حلال رو یاد بگیر ، بعدا بیا لعن کن
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    1 1
    من دارم میرم یکی شو بخرم!! چیه؟؟ تعجب کردین؟؟؟ پس نمیخرم!!!!!!
  • ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    3 0
    هلال نه حلال ادم همش یه بار بیشتر که زندگی نمیکنه همون یک بار حالش ببر
  • ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    3 1
    تو که فقط فحش دادن بلدی ، بهتره بری یه نیم کیلو شعور بخری . به دردت می خوره .
  • haya ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    0 3
    کاخی ساخته نمیشود مگر انکه کوخهائی خراب شود .مولا علی علیه السلام
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    4 0
    TA KOR SHAVAD HANKE NATVAN DID...
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    6 1
    به علی (ع) قسم میخورم اگه یه واحد از اون طبقات پاینش و به من مفت بدن قبول میکنم
  • علیرضا ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    0 1
    این دقیقاً خلاف ترجمان بیانات حضرت آقا در نماز جمعه دو هفته ی پیش تهرانه. حقیقتاً نباید اجازه داده بشه این موضوع به تفکر غالب در بیاد و به سمت تجمل گرایی پیش بریم.
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    0 0
    شارژ ماهانه آن چقدره؟
  • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    1 1
    هر جا كاخي درست ميشه،كوخي ويران ميشود
  • محسن ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    4 4
    شاید بی ربط باشه، ولی من هرسال تو خونمون روضه فاطمیه و روضه حضرت ام البنین(س) دارم. نمیدونم اگه این خونه رو داشتم آیا بازم میتونستم روضه بگیرم؟!! بخدا یه ذره اشک واسه حسین(_ع) رو با تمام این برج عوض نمیکنم. این اعتقاد منه و نباید کسی به اون خرده بگیره.
  • الیاس ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    3 1
    اگه با پول حلال این خونه هارو بخرن از نظر شرعی هیچ عیبی نداره فقط باید خمس وزکات اموالشون بدن من خیلی خوشحالم که مسلمانان در رفاه باشن اگه همه خمس و زکات بدن فقیری نمی مونه امان از روزی که مسئولی که پدرش از کمیته امداد مستمری میگیره بعد پسرش تو همچین خونه هایی زندگی کنه
  • ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    1 0
    جالبه که خود شما هم بدون اینکه اطلاع داشته باشی(و شاید هم داری) داری مفت و مجانی(احتمالا!) برای این برج تبلیغ میکنی با این توضیحات کامل من هم اگه پول داشتم شاید میرفتم یکیشو بخرم
  • کاوه ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    0 1
    میگم دختر هم دارن ؟ خیال ازدواج نداره ؟
  • ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    0 0
    به پدر مادر مردم چیکار داری بابا جان. پول نفت روی سفرتو جمع کن یکساله باهاش از این بهترشو میخری
  • ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    2 2
    از یه مسلمون مومن این همه تجمل گرایی بعیده پس هیچ وقت یه مومن یه همچین خونه ای نمی گیره- متاسفانه یه سری ها تو این مملکت پول گوشت و نون ندارن اما خیلی ها هستن که پول ماشینشون(نه خونشون)2میلیارده
  • ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    0 0
    توی مملکت ما همیشه همینجور بوده یک عده یک شبه به اوج میرسند ودر کنارش صدها نفر به خاک سیاه مینشینند مثل همین وضع اخیر بازار سکه وارز . تا همین امروز هم یکی پیدا نشد بگه آخه اگه شما عاملان اشفتگی بازار را پیدا کردید چرا خودتان نرخ سکه پیش فروشی را با دلار 1900 محاسبه میکنید .
  • jfhfud ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    0 0
    یارانه هارو کی میدن
  • سید محسن ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    0 0
    عزیز برادر تا حقی ناحق نشود در شرایط فعلی جامعه جهانی امکان تامین این مبالغ از راه حل میسر نیست .چرا خودمان را باید گول بزنیم . سخنان مولا علی ع را که حتما در این باب شنیده اید.
  • سید محسن ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    0 0
    فاطمه زهرا س یاور باد ای دلاور . فدای اشکی که در مصیبت خاندان عصمت ریخته میشود
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    1 0
    اگر قرار باشه همه در خانه های ویلایی زندگی کنند یک قرن دیگر باید همه جنگل ها و دریاها هم نابود بشه تا ما خانه بسازیم!! آسمان خراش های مدرن نشانه تمدن و شعور هست و عقب ماندگی ایران بخاطر عقب ماندگی علمی و صنعتیش هست نه بهانه های دیگر
  • پيرزن همسايه مشايي ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    0 0
    ننه جون همسايه ما آقاي مهندس نزديك يكي از اين برج ها توي فرمانيه زندگي مي كنه با ماهي 80 هزار تومان و 2 ميليون پول پيش، روزنامه ايارن با صاحب خونه اش هم مصاحبه كرد و اين رو چاپ كرد، شما چرا الكي گرونش مي كنيد
  • amin ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    0 0
    صاحب این برج شخصی است به نام ر.د که از متهمین اصلی اختلاس 3هزار میلیاردی است و به زودی اعدام میشود
  • ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    1 1
    البته گمان کنم شما در تعریف عقب ماندگی به شدت عقب مانده ای...
  • ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    1 0
    نوووووووووووووووووش جونش
  • مهدي رك ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    0 0
    داداش محسن آفرين. با شما خيلي خيلي موافقم. نهايت چند سال انسان عمر ميكنه. ارزش نداره. آه فقرا اگر اين دنيا يقه آدمو نگيره صد در صد اون دنيا خواهد گرفت. اين ها همه اسباب بازي ما در اين زمين بازي هستند. بدبخت كسي كه به اين چيزا دل ببنده. خيلي از اين جور آدمها اصلا وقت فكر كردند ندارند. چون همش در حال بازي اند. بازي كه با مرگ تموم ميشه و اونوقت .................
  • mahdi ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    0 0
    خاك تو سر بي سوادت حلال نه هلال . از سوادت معلومه شعورت چقدره . آدمايي مثل شما بايد تا آخر عمر حقوق بخو نمير بگيرن و تو سري بخورن
  • محمد ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    0 0
    اگر این زندگی در این خانه ها ماندنی بود شاید علیرغم رنج و سختی و گرسنگی همسایه ها می ارزید. شاید!
  • Mohsen riahi ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
    0 0
    تونسته رفته اختلاس کرده این برج و ساخته شما هم اگه میتونید بریند اختلاس کنید از این برج ها بسازید
  • ساعی ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
    0 0
    اگر طول مدت زندگی آدما 600یا700سال بود شاید ارزش این همه زرق و برق داشت!ولی برای 50 و 60 سال واقعا نمی ارزد.
  • امیرحسین ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
    0 0
    خدا بیشتر بهشون بده به ما هم قدری بده که با دیدن این چیزا ایقدر تعجب نکنیم.
  • سعیده ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
    0 0
    نظرات ارایه شده توسط مردم خیلی زیباتر از این پنت هاوس است.
  • س ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    0 0
    مبارکشون باشه .آدم اگه یه شبه هم به اوج برسه حتما لیاقتشو داشته.
  • ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
    0 0
    اخه چرانبایدراحت زندگی کنیم مگه چندباردنیا میایم اگه به منم یکیشو مفت بدن میرم حالشومیبرم
  • مایه دار ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
    0 0
    مفته
  • رضا ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    0 0
    مفته!
  • ساسان ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
    0 0
    میشه بپرسین تو دسشویی هاش سوسک هم داره؟
  • ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
    0 0
    عزیزم من 1مدت توش زندگی کردم نداشت...
  • ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    پول هیچ وقت خوشبختی نمیاره.
  • معراج ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    0 0
    'گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف
  • پریسا ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
    0 0
    زیباست
  • نگران ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    0 0
    صاحب این واحدها هم اخرلباسش کفنه وخونشم قبره مهمترین چیزتوزندگی معرفته....
  • ننننن ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    0 0
    مال هر کی هست نوش جونش
  • ناشناس ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
    0 0
    ای ول خیلی باحال بود یارانه هارو کی میدن
  • ناشناس ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
    0 0
    تو احتمالا بچه اختلاسگره ای
  • رستم ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    0 0
    به فکر ظهور باشید!!!!!!
  • ناشناس ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    0 0
    عالی بود من که حال کردم اگه پول خریدشو ندارم از دیدن عکسهاش لذت بردم
  • فرزاد ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
    1 0
    هرکي لياقتي داره مطمئنم صاحب همچين برجي يه آدم خوش فکر و زرنگه چرا الکي ياد گرفتيم به هرچيزي به چشم بدنگاه کنيم اين نظرات مال آدماي عقده ايه.
  • ناشناس ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
    0 0
    ميگن گربه دستش به گوشت نميرسيد مي گفت پيف پيف بو مي ده !!!!
  • ناشناس ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۷
    0 0
    آدم تو اینجور خونه ها دلش میگیره.به نظر شما اجازه میدن یه بار نهارو اونجا بخوریم. شاید.....
  • امیر ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۷
    0 0
    من اگه یه همچین خونه ای داشتم میفروختمشو کل خونه های کوچمونو میخریدم
  • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    0 0
    داداش محس داشتن همچین خونه‌ای منافات با اشک ریختن برای سیدالشهدا نداره چه مقایسه‌های عجیب غریبی میکنید شما
  • ماندانا ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
    0 0
    به خدا خوشم نیومد یه جوری دل گیره نه؟ به نظرم همین خونه های 250 متری خودمون بهتره تازه یه حیاطم داره نه؟
  • عسل ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    0 0
    اگه یکی همین جورسی این خونه رو به من بده توش نمیرم چون ممکنه اینجا همه گونه امکانات داشته باشه ولی یه چیز پیدا نمیشه اونم عشقهههههههههههههههههههههههههه
  • سارا ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
    0 0
    دارندگی و برازندگی من حتما یه همچین خونه ای رو میخرم:)))))))))))))))))))!!!!!!!!!!!!!
  • سارا ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
    0 0
    من نمیدونم چرا ما همش فک میکنیم پول با دین تعارض داره!!!!!!! خدا زمین وآسمون و هرچی که توشه خاطر انسان آفریده اگه بخاطر من نبود اینا هم نبودن پس چرا نباید ازش برای شادی خودم استفاده کنم؟؟؟؟؟؟
  • ناشناس ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
    0 0
    شمع محفل شاهان ذوقی نداررد ای خوشا شمعی که روشن می کند ویرانهای را انشاء اله خدا به همه بده 1> سلامتی هر چیزی یه بهایی داره تا بخوایی برسی به اون چیزی که می خوای اول فکرش کنید ارزش داره ما هم یه چیزای داریم که خیلی برامون مهم وبا ارزش پس در هر شرایط خدا رو شکر کنیم
  • ناشناس ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
    0 0
    شمع محفل شاهان ذوقی ندارد ای خوشا شمعی که روشن می کند ویرانه ای را
  • ناشناس ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
    0 0
    چرا فکر میکنید یه مومن مسلمون لیاقت داشتن این ثروت و نداره؟اونایی که دم از مسلمونی میزنند باید یکم مطالعه کنند تا بفهمن تو دین ما چی بده چی خوب.اگه این ثروت از راه حلال باشه چه اشکالی داره توش روضه امام حسینم میگیریم.
  • فاطمه ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
    0 0
    یعنی هرکی پولداره دیگه نامسلمونه ؟ مسلمون یعنی بدبختی کشیدن و بی پولی ؟ اینقدر اسلامو اینطوری نشون دادین که یه عده بیزار شدن ...
  • رضا ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    راست میگه دیگه ، .....به آدمای پولداری که با خون مردم دلار روی دلار گذاشتن و میزارن
  • محمد ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    نوش جان صاحبش.ایشالا خدا بیشتر بهش بده.عرضشو داشته به همچین موفقیتی رسیده .... خدا تو قرآن گفته به هر کی که بخواد روزی بی حساب میده... در ضمن همه چیز و همه کس خوبن مگر اینکه خلافش ثابت شه پس قضاوت نابجا نکنیم.
  • جليل ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    توهمچين خونه اي كشك وبادمجون باپياز خيلي مي چسبه
  • مهدی ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    0 0
    باسلام به همه دوستان من فکرمیکنم این برج بااین پولی که برای ساختن می خواسته این دارایی مال یک فرد مسلمان نیست مال یک یهودی یایهودی زاده
  • ناشناس ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
    0 0
    فتوشاپ باحالي بود
  • مونا ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
    0 0
    اینقدر افرادی که با باند بازی و پول حروم و یه شبه به خیلی چیزا رسیدن زیادن که یه عده فک میکنن هر کی پول داره از راه حروم به دست آورده!!! درسته که با کارمندی یا معلمی نمیشه به این پولها رسید ولی شغلهای دیگه ای هم هست واسه پول دار شدن! بیاین مثبت فک کنیم !!
  • سعید ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
    0 0
    به هر حال به عنوان یک اثر معماری زیباست و ارزش دیدن رو دارد حالا چه کسانی توان خرید این املاک رو دارن و از چه راهی پولاشون رو بدست آوردن یه بحث دیگری است و دین ما هم با با ثروت اندوزی به شرط عدم توجه به زیر دستان و فقرا مشکل دارد آدمهای زیادی هم هستن که پولاشون رو از راه درست بدست آوردن
  • hossein ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
    0 0
    عشق فقط یه کلام حسین (ع) veryyyyyyyyy good
  • ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
    0 0
    =)))))))))))
  • صورتک ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
    0 0
    قدر حقوق من و تو هفت نسل بعدمون در یک ماه
  • صورتک ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
    0 0
    مرفح بیدرد! 250متر خونه داری پس مارو چی میگی که تو اپار 76 متری هستیم !!!!
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
    0 0
    عجب خرپول هایی هستند
  • طوفان ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    0 0
    بلههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مهرداد ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
    0 0
    اینکه چیزی نیست......
  • نگار ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    تو هم دلت خوشه ها...........
  • ناشناس ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    هه هه هه هه هه هه هه
  • نگار ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    ای کاش با ذره ای از پول این خونه به جوونایی مثل من و همسرم کمک می کردن تا بتونیم یه آپارتمان کوچولو بخریم تا از این اجاره های سنگین راحت شیم:( واقعا که تو اول جوونیمون داریم خورد میشیم:( پول یه آپارتمان نقلی مثل یه نقطه می مونه در برابر پول این خونه حتی خیلی کمتر از یه نقطه....
  • نگار ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    دقیقاً
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
    0 0
    زیاد قشنگ نیست هیجا مثل بهشت نمیشه
  • دنیا ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
    0 0
    خوش به حال هر کی که پولشو داره و میتونه بخره هرکی پولداره معنیش این نیست که از راه حرام پولدار شده زندگی تو همچین خونه هایی منافاتی با دین نداره این نظر شخصی منه.
  • حلما ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
    0 0
    وای وای چه شود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فکر شو بکن توی همچین خونه ای بساط ابگوشت راه بندازی
  • امیر ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    0 0
    از قدیم گفتن پول خوشبختی نمیاره ، ولی بی پولی حتما بدبختی و بی عقلی میاره
  • هانی ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
    0 0
    کاش همه چیزو برا خودمون نمی خواستیم و اینقدر خود خواه نبودیم. می دونید با پول این خونه میشه چندتا زندانی مقروض رو آزاد کرد و چند تا مریض بد حالو به زندگی بر گردوند؟ کسیکه تو این خونه زندگی می کنه می تونه حال بچه ی تکدی گرو که تو نکبت به دنیا اومده و میمیره بفهمه؟
  • بنده خدا ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
    0 0
    کاش جای این که خونه ای بخریم که بنده های خدا انگشت به دهان بمونن، با این پولا گره از کار یه عالمه آدم که مشکلشون با یک هزارم از این پول حل می شد باز می کردیم تا فرشته ها انگشت به دهان بمونن و خدا با افتخار به خودش تبارک الله و احسن الخالقین بگه. کاش...
  • ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
    0 0
    ای ول بنده خدا گل گفتی
  • بهنیا ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    0 0
    ما که داریم میریم بخریم ... بقیه
  • الناز ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
    0 0
    خیلی قشنگ بودندمرسی
  • فللفلی ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
    0 0
    من که آخرشو خریدم بدو اولش انتظارتو میکشههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
  • علی ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    0 0
    همه چی تو دنیا نسبیه از من به همه نصیحت هوای شکمتو داشته باش خوب بخور به خودت برس بقیه چیزا مهم نی . برای همتون ارزوی این خونه ها رو دارم
  • میتی ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    من آرزو همچین خونه ای دارم
  • فتانه ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    سلام حالا هی تبادل نظر کنین پولداره که حالشو میبره بقیه هم سرگرمن الکی با : حلاله ؟ حرومه ؟ وای اسلام چی میشه ؟ گربه و دنیه و ... صدامونو کی شنیده ؟؟؟؟؟
  • بهار ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    0 0
    خوش به حالش من که 6ماهه حقوق به شوهرم ندادن چی بگم و چیکار کنم که غیر حسرت هیچی
  • سارا ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
    0 0
    خیلی زیبا بود ارزو میکنم خدا به هرکی دلش میخواد بده اما اول سلامتی بده اخه از همه چیز بیشتر سلامتی با ارزشتره
  • بهنام ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
    0 0
    امیدوارم همه از لحاظ مادی ومعنوی شرایط خوبی داشته باشن.فقط من یه سوال جدید دارم علم بهتر است یا ثروت؟؟ولی خدایی می تونی خودتی بندازی تو عکسها و بدون شارژ و عوارض و اینا چند لحظه لذت ببری.خدا رو شکر که همه دارای قدرت فکر و تخیل هستند.
  • بهمن ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    ..دمت گرم
  • شیدا ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
    0 1
    از آسمون طلا نمی باره یا خودش دزد بوده یا پدرش.
    • AE ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
      0 0
      واقعا برات متاسفم بااین طرز فکرت اون بره اونکه به اونجا رسبده فکرو ذکاوت داشته که تو نداری
  • مریم ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    0 0
    چرا فکر می کنید با پول حلال نمیشه ؟ اتفاقا میشه اگر درس خوند و فکرت کار کرد که باید چیکار کنی ،خوب می تونی پول در بیاری فقط باید راهشو بلد باشی.پولش حلال حلال
  • نژلا ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    0 0
    بيخيال دنيا...... آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه...!
  • ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
    0 0
    زندگی جیره مختصری است م ثل یک فنجان چای و چند حبه قند در کنارش
  • ناشناس ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    خودتون پولشو ندارین از حرص دارین غلط املایی و فحش از این و اون میگرین به جای این کار های پاشین برین کار کنید که جلو ی این و اون کم نیارید نشستن دارین نظر میدین
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    0 0
    آهای منو و شمایی که نداریم غصه نخور آخرش همون مایه داره هم مثل من و تو با یک کفن میره
  • بابک ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    یکی از آشناهای تو این برج خونه اجاره کرده 600 میلیون تومن پول پیش ماهی 7 میلیون تومن اجاره
  • خوش خنده ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    0 0
    همه رو ولش ولی بچه ها خیلی باحالین!کامنتاتونو خوندم کلی خندیدم!!
  • مسعود ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    0 0
    يكي داره استفاده ميكنه و يكي داره پنهون ميكنه پس خاك بر سر كسي كه داره پنهون ميكنه مثل بعضيا كه خون مردم و تو شيشه ميكنن ولي جور ديگه خودشونو نشون ميدن. نوش جون هركي كه از اين ساختمون استفاده ميكنه... واقعا ما ايرانيا خاك بر سر خارجيا !!!!
  • اشکان ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    من کوچکترین واحدشو خریدم از لحاظ امکانات چیزی کم نداره و واقعا عالیه.اما یاد خونه قدیمی پدرم بخیر که حیاطش می ارزید به کل این برجا
  • ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    طرز تفکرتون وحشتناک............. دیدن بعد منفی کار ایرانیاست... شکر خدا
  • مجی ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
    0 0
    به خدا اینا آدمن نه ما (جسارت نباشه خودمو میگم) والا به خدا مثه ... کار میکنم تازه میگیرم 1 میلیون پارسال نامزدم بهم زد گفت نمیتونم تامینش کنم خداییشم راست میگفت ما که آدم نیستیم فقط اکسیژن هوارو حروم میکنیم
  • ZahrA ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    0 0
    چرا جو ميدين الكي؟يارو عرضه داشته خريده نوش جونش خدا براش بيشتر كنه.
  • پویا ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    1 0
    مگه ما مفتشیم هرکی باید سرش تو کار خودش باشه فقط خدا میدونه وبس
  • ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    0 0
    اما بی پولی حتما بد بختی میاره!!!
  • ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    0 0
    دمش گرم اونی که ساخته و اونی که خریده مبارک باشه نوش جونش و لذتش رو ببره
  • حبيب و يوسف ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    0 0
    يه سوال داشتم. اونجا سرايدار نمي خواد آيا ؟ ما در خدمتيم
  • ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    نوش جون هرکس که پولداره ولذت میبره .فقیر بیچاره هم باید تا آخر عمر حالشو ببرند
  • اس اس ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    0 0
    آقا خیلی پول فکرش و کنید یه پنتوس اونجا 25 میلیارد پولش فقط اونی که اینو میخره چه قد دیگه داره نوش جونش من هم یه روز باید یکیش و بخرم و میخرم خواستن توانستن هست اینو همیشه یادمون باشه
  • ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    پول همیشه خوب بوده و هست شیک زندگی کردن هم خیلی خوبه تنها چیزی که نباید فرامش بشه خدا انسانیت و معرفت هستش
  • فاطمه و مهدی ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    من آرامشی که تو خونه ی 70 متری و ساده ام دارمو با هیچ کدوم از این کاخ ها عوض نمی کنم. کاش همه آدما هر جا که زندگی می کنند با آرامش و سلامتی باشه این یعنی خوشبختی.
  • مرجان ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    این خونه هارووووووووووووووووووونه ! هه هه هه هه
  • سيسي ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
    0 0
    نظري ندارم مهم نيست
  • حمید از رفسنجان ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    عزیزان هیچ موقع مرغ همسایه را غاز نبینیدخدا میداند از قلباینها '
  • شاهین اشرفی ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
    0 0
    من توی این برج به اتفاق یکی از دوستانم به عنوان نگهبان ورودی مشغول به کار بودیم . این پنت هاوس که میبینید ابتدا توسط گچ کارهای ایتالیایی تزیین شد . بعد مالک کل برج خوشش نیومد و 600 میلیون پول گچ کاری سپرده شد به دست تیشه و کلنگ کارگرها .همچنین در اون موقع مدیریت این برج توسط شخصی اداره میشد که شلوار خودش رو هم نمیتونست بالا بکشه چه برسه به اداره برج . ما همگی با کت و شلوار و کراوات مشغول به کار بودیم . و مجبور بودیم از ساعت 7 صبح تا 7 شب به صورت یکسره روی پاهامون بایستیم و ابدا نمیتونستیم حتی برای لحظه ای بنشینیم . چون مدیریت اعتقاد داشت از کلاس برج کم میشه . .در ثانی هیچ گاه فراموش نمیکنم محلی که برای غذاخوری در نظر گرفته بود بیشتر شبیه زباله دونی بود و ما با اکراه اونجا غذا میخوردیم . تصور کنید که ما مجبور بودیم با کت و شلوار مشکی روی زمین موذاییک شده بشینیم.!! چون حتی اتاق فاقد فرش بود ... مجبور میشدیم از روزنامه استفاده کنیم . در کل گول ظاهر اینجا رو نخورید . همه اش ظاهر سازیه
  • ناشناس ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    مقصد هممون یه جاست بی خیال
  • عمو سام ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
    0 0
    كجا
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    تو یا معنی پول رو نمیدونی یا معنی خوشبختی رو
  • ان3 ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    0 0
    این که زده و رفته و کاری بهش ندارم اما اینایی که از دیدن این وضع لذت میبرن و میگن نوش جونش قطعا از مازوخیسم حاد رنج میبرن و بشدت موجوداتی غیر طبیعین البته شاید جزو اختلاسگرا و جیره بگیرا باشن
  • معین ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    0 0
    این عکس خونه ما ست همسایه ها هم یه چیزی بدن
  • سمیرا ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    0 0
    ثروت تو دنیا بر اساس لیاقت تقسیم نشده قابل توجه عده ای که میگن لیاقت داره و فلان و فلان.اگه اینجوری بود که وضعیت اقتصادی تو دنیا انقدر به هم نمیریخت. شکاف بین غنی و فقیر هم هرچه بیشتر و بیشتر بشه اقتصاد دچار فروپاشی خواهد شد.نرمال نیست که عده ای با زحمت زیاد و تحصیلات و... پول اجارشونم به سختی بدن و عده ای با همون میزان زحمت و شاید کمتر پول پارو کنن. همیشه هم مفت ترین پولارو هنرپیشه ها و فوتبالیستا در میارن.نمیدونم چه سیستمیه که تو دنیا مرسومه همه هم باهاش کنار اومدن.عجب دنیایی ساختیم...
  • ناشناس ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    0 0
    کاش قلب آدما هم این قدر بزرگ بود
  • سلیمانی ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    0 0
    باتشکر از زحمات سازنده محترم که توانسته بانواوری چنین معماری زیبای توکشور ما ساخته باعث حیرت هم وطنان عزیز شده بنده از طراح ازسازنده وسرمایه گذار تشکر میکنم
  • ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
    0 0
    عزیزم همه که دزد نیستن حتما یه عده هم با پول حلال تونستن یه همچین خونه هایی داشته باشن. ما ایرانی ها چرا اینقدر تنگ نظر و بخیلیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سارا ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    0 0
    اونایی که دم از مسلمونی میزنن و به اینا میگن حروم خورن یعنی نمیدونن این تهمتشون گناهه؟به جای اینکه بشینیم تهمت بزنیم به بقیه بهتره یه تکونی به خودمون بدبیم.بعدشم شماهایی که از دور حرف میزنید بهتره بدونید خیلی ازین آدما کمکای زیادی به مردم میکنن.لازم نیست جار بزنن.مسلمونی و پول هیچ تضادی نداره.
  • احسان درویشی ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    من با سارا خانم موافقم خیلی از کارهای حلال هست ک میشه باهاش ی خونه شایدم با ارزش مالی بالاتری نسبت ب این اپارتمان ساخت یا خرید ... بعضی از ادما ی سری عیب و ایراد دارن ولی خدایی از مغزشون استفاده کردن شما میدونی ک اون ادمی ک میاد این برج رو میخره چطوری پولشو در اورد ؟؟؟؟؟ شاید شب تا صبح مثه ... کار کرد تا ب اینجا رسید ؟ شما از کجا میدونی ک این اقا مسلمون هست یا ن ؟؟ شما از کجا میدونی ک این اقا انفاق میکنه یا ن ؟؟؟ ب جای این کارا پاشو ب جای اینکه بگی چرا این داره من ندارم ب این فکر کن ک چطوره میتونم منم بشم مثه اون و ب دیگران کمک کنم یا ی راهی پیدا کن ک با کمک ب دیگران ب جایی برسی ک بتونی هم برجو بخری هم ب دیگران کمک کنی ک اونام بتونن ی برج بخرن
  • ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    1 0
    بی شعوری یعنی به مفهوم جمله توجه نشه و فقط غلط املائی بگیرند. راست میگه با پول حلال نه از این خانه ها ساخته میشه و نه خریداری میشه . از حلقوم ملت کشیدن بیرون و میلیاردها وامی که به بانک ها پس نداده اند و تحت حمایت پس نمی دهند و اکثریت ملت که به نان شب و اندک لباس محتاج شده اند
  • ی.م ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    0 0
    اتفاقن این خونه ها سالن اجتماعات دارن راحتتر میتونین مراسم بگیرین :دی
  • ناشناس ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 0
    اینو میگم واسه کسایی ک میگن این پولا و این خونه ها حرومه و نمیشه اینقد پولدار شد مگر از راه حرام. قفقط یک مسال براشون میزنم به آقای احد عظیم زاده نگاه کنید تمام ثروت این آدم از راه حلاله و خیلی بیشتر از این خونه هم داره. این فقط یک نمومه بود ما هزارتا آدم داریم پث آقای عظیم زاده توی همین کشور.
  • محمد ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    1 0
    دوستان درسته که این خونه خیلی گرونه ولی نه واسه اونی که ماهی 1 ملیارد حلال به دست میاره دکتری رو میشناسم که جراح پلاستیک هستش کارش حرف نداره بهترینه تو کارش و تمامی مدارکش که توی امریکا و ایران گرفته موجود هست اون کسیه که وااااقعا زحمت کشیده تا به اینجا رسیده اصلا چرا راه دور بریم... پسر یکی ازفامیل های پدرم وقتی بچه بود(از 1 سالگی تا 20 سالگی)با خواهرش در یک اتاق 20 متری در منطقه ی 19 در پارکینگ یک متع مسکونی زندگی میکرد با پدر و مادرش الان 34 سالشه یکی از بهترین نابغه های موجود هستش که nasa چندین بار از ایشون تقاظا کرده تا به انجا بره این پسر تونست برای پدر و مادرش بهترین امکانات رو فراهم کنه الان ینی حقش نیست یه همچین خونه ای؟درسته حقشه ولی اون هیوقت اینجوری واسه خونه پول نمیده چرا که میدونه از کجا به کجا رسیده توی جامعه ی ما برای پولدار شدن لازم نیست حتما دزدی و مفت خوری و اختلاس کنیم یا درس بخوانیم و بهترین باشیم تا زندگی خوبی داشته باشیم یا به زندگی کارمندی راضی باشیم همچین ادمهایی که زحمت میکشن تا پول حلال در بیارن رو مسخره نکنیم و لعنت نکنیم یادتون نره این دنیا فقط یه بازیه بازی زود تموم میشه...طوری که دیگه نمیشه دوباره بازی کرد.. فقط یک بار بازی میکنیم پس تو این بازی قوانین و رعایت کنیم و سعی کنیم دنیای اصلیو فراموش نکنیم با کمک کردن به یه فقیر شاید چیزی به ما نرسد ولی بدانید که خانه های ساخته شده از طلا در بهشت منتظرتان هستند...این خونه ها میان و میرن این پولا میان و میرن تنها چیزی که میمونه تاریخچه ی زندگی ماست پس بازی رو فراموش نکنید...فققط یه بازیه...
  • فاطمه پ IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
    0 0
    سلام دوستان عزیز.من برای باراول هست که به طوراتفاقی وارداین سایت شدم.نظرات جالبی داده بودین.بااحترام زیادی که برای نظرات شماقائلم اماکمی فکرکنید.چه مردم جالبی هستیم.دوست نداریم کسی ماراقضاوت کند حتی دوست نداریم کسی حقوق مارابداند یاحتی دوست نداریم اقوام یادوستانمان نظری درموردزندگیمان بدهند انوقت خودمان اینقدرراحت قضاوت میکنیم.دم از باخدابودن میزنیم اما اینقدرراحت به بنده ی خدامیگوییم حرام خور.اگردقت کنیدوقتی کسی حتی یه ماشین معمولی می خره کسایی که حتی کمی ازلحاظ مالی پایین ترن میگن معلوم نیست پولش وازکجااورده.درصورتی که اگر کسی درمورد مااینچنین بگویدمیگیم چشم نداره ببینه.مثلایه فوتبالیست 6ماه ازسال راازخانوادش دوره(اردوی تیم ملی)درطول این مدت نمیتونه کاردیگه ای هم داشته باشه تا35سالگی هم نمیتونه بیشتر کارکنه به نظرتون حقش نیست؟-اون الان با جدیت سرمربیگری هست اما من وشماوقت باارزشمان رابانظردادن به اومیگذرانیم.پس مطمئن باشیدپولش حلال حلال
  • AE ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
    0 0
    من همه نظراتی که گذاشته بودین خوندم ومیخوام بگم اون پنت هاوس و من خریدم فقط سال ۱۴۰۰بهم تحویل میدن
  • سارا IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
    0 0
    کی گفته هرکی پولداره حرام خوره ؟ اینهمه ادم ثروتمند هستن که دارن پول زحمت شون رو میگیرن و اتفاقا خیلی هم میبخشن نباید همه رو با هم جمع بست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس