کد خبر 994400
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
گواردیولا

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی می‌گوید مطمئن است دستیار او در این تیم، میکل آرتتا در آینده جانشین او شده و روی نیمکت سیتی خواهد نشست.

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی می‌گوید اطمینان دارد که بعد از کنار رفتن او از سرمربی‌گری این تیم، دستیار فعلی‌اش در سیتی، میکل آرتتا به جای او روی نیمکت این تیم خواهد نشست و سکان هدایت سیتی را به عهده خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

گواردیولا: بدون بازیکنان کلاهبرداریولا بودم

میکل آرتتای 37ساله بعد از آنکه در سال 2016 کفش‌ها را آویخت و از فوتبال بازی کردن بازنشسته شد فورا به عضویت کادر فنی گواردیولا در اتحاد درآمد و در منچسترسیتی به عنوان یکی از مربیان جوان و نوظهور و آینده‌دار دنیای فوتبال مطرح شد. آرتتا در تابستان 2018 تا یک قدمی امضای قرارداد با آرسنال و تبدیل شدن به سرمربی این تیم پیش رفت ولی توپچی‌ها در آخرین لحظه قرار و مدارها را به هم زده و اونای امری را جایگزین آرسن ونگر کردند.

گواردیولا با تحسین دستیارش در کادر فنی منچسترسیتی درباره او گفت:" مطمئنم میکل آرتتا جانشین من در سیتی خواهد شد. و در این تیم موفق خواهد بود".

سرمربی منچسترسیتی در ادامه گفت:" این اتفاق حتما می‌افتد و آرتتا دیر یا زود سرمربی خواهد شد. او یک مربی جوان است و همین حالا تجربه خوبی دارد و در تیم‌های بزرگ می‌تواند بازیکنان بزرگ را کنترل کند. آرتتا وجدان کاری بی‌نظیری دارد. او برای تحلیل بازی‌ها استعداد خارق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند برای موقعیت‌های دشوار به راحتی راه‌حل پیدا کند".

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس