کد خبر 994369
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
حضور نشر بیست و هفت بعثت در نمایشگاه کتاب سوریه

کتاب کودک و نوجوان «ابووهب» که به قلم مازیار حاتمی به دو زبان فارسی و عربی به نگارش در آمده است در نمایشگاه دمشق مورد استقبال جوانان و نوجوانان قرار گرفته است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، نشر بیست و هفت بعثت که انتشار کتاب هایی با محوریت شهدای لشگر ۲۷ محمد روسل الله (ص) را بر عهده دارد، از بیست و یکم تا سی یکم شهریورماه در نمایشگاه کتاب دمشق واقع در میدان اموییون دمشق، کتابخانه ملی دمشق (مکتب الاحافظ اسد) غرفه ای را در اختیار داشته و ترجمه عربی منشوراتش را ارائه داده است.

کتاب «خط فکه» خاطرات شهید سید محمد شکری به قلم دکتر سید حسن شکری که به تقریظ مقام معظم رهبری رسیده است توسط نشر ۲۷ بعثت و نشر معارف الاسلامیه لبنان ترجمه، چاپ و در نمایشگاه کتاب سوریه به علاقمندان عرضه شده است. لازم به ذکر است کتاب مذکور به زبان های انگلیسی و فارسی نیز موجود است.

همچنین کتاب کودک و نوجوان «ابووهب» که به قلم مازیار حاتمی به دو زبان فارسی و عربی به نگارش در آمده است در نمایشگاه دمشق مورد استقبال جوانان و نوجوانان قرار گرفته است.

کتاب مذکور توسط موسسه شهدای گمنام بیروت ترجمه شده است. این کتاب به حضور شهید مدافع حرم حاج حسین همدانی در سوریه و تعامل آن شهید بزرگوار در تامین امنیت پایدار توسط جوانان آن کشور، با قلم نوجوان نگاشته شده است. این کتاب که توسط خانم محدثه عالیشاه تصویر گری شده، مورد استقبال کودکان و نوجوانان سوریه قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس